קפה באלאנס

החורף בפתח, שעות הבוקר המוקדמות והקרות, מזמינות להישאר עוד מספר רגעים תחת הפוך החם, "עוד חמש דקות ואני קם" אתה אומר לעצמך אך לא באמת משתכנע, החמימות שעוטפת משכנעת להניח את הראש על הכר ולהתפנק. מבט ימינה בחצי עין, וכוס הקפה של אתמול מונחת ליד השידה, לפתע אתה נזכר בטעם ובארומה של קפה באלאנס ששתית אתמול בהנאה… הטעם המשובח של הקפה הנמס כבר מצקצק בפה, ולפתע הרצון לקום מהמיטה מתגבר, רק להרתיח מים חמים כדי להתפנק עם קפה באלאנס שמתמוסס בפה. אין זה סוד כי אנשים רבים אינם יכולים להתחיל את היום מבלי לשתות קפה, כעת הפתרון הנכון והבריאותי ביותר, מחכה רק לכם.

קפה באלאנס, הינו קפה נמס המועשר בסיבים תזונתיים וחלבונים, הוא הפתרון הטעים לחימום הגוף בימים הקרים והגשומים. ימים בהם הגוף מחפש להתחמם באמצעות מזונות, שחלקם עתירי קלוריות ולא תמיד משביעים. הסיבים התזונתיים שבקפה מעניקים תחושת שובע לאורך זמן, כאשר הערך הקלורי הנמוך הוא הבונוס הנוסף, ליהנות מהמתוק וללא רגשות אשם.

כוס קפה חם ומהביל של הקפה מחמם את הגוף, משביע וטעים, אך אם חשבתם שפה זה מסתיים אז הרי שאתם טועים! חלבוני החלב שמשולבים עם הסיבים תזונתיים, מומלצים לצריכה יומית, שילובו בתפריט היומי יספק לכם כ- 0.2% מכמות הסיבים המומלצת לצריכה יומית (לפי DRI's), זהו שילוב מנצח של בריאות וטעם במשקה אחד, לשמור על אורח חיים בריא מבלי לוותר על כוס הקפה שבין ארוחות, ברגעים שלוקחים פסק זמן. 3 כוסות מקפה באלאנס מעשירים את הגוף בסיבים ובחלבון, מעניקים אנרגיה וחיוניות עם הרבה להט וחום.

אז ברגעים שסגרירי בחוץ וקצת קריר, ברגעים שהבטן קצת מקרקרת אפילו שלפני שעה אכלתם, אך תחושת הקור משטה בתחושת השובע, והגוף מחפש משהו זמין וטעים, אל תתפשרו כי יש פתרון מפנק ובריא, כול שעליכם לעשות זה להרתיח מים לכוס קפה נמס ועשיר. מכוון ש – 3 כוסות קפה באלאנס ביום זוהי הכמות המומלצת, ארוחות הביניים מקבלות תוספת ממריצה, משביעה ומרעננת. משקה קפה באלאנס, הוא מעטפת של בריאות בניחוח של קפה, היום כבר אין צורך לבצע ויתורים על איכות ועל טעם, כדי לשמור על תזונה מאוזנת עם יכולת לחוש שובע ממשקה. כך או אחרת, זה ברור כי קפה זה הוא קפה חדשני המצליח לאגד תחתיו את כל היתרונות של הקפה ועוד יתרונות בריאותיים. הגיע הזמן לעשות שינוי באורח החיים לטובה.