עיצוב לוגו כמרכיב בהצלחה עסקית של מותגים

לוגו הוא המהות והמסר המרכזי של עסקים וארגונים, מיצוי של מהות העסק לתוך סמל קטן ופשוט. בתהליכי מיתוג עסקי, עיצוב לוגו הוא הבסיס וממנו צומחת השפה העיצובית האחידה שצריכה להיות מיושמת לכל אורך פעילויות ופרסומי העסק – מאתר האינטרנט ועד כרטיסי הביקור והמעטפות. במציאות החיים המודרנית יש שפע דוגמאות לסמלי לוגו איקונים ומוכרים במיוחד, סמלים שבאמצעים ויזואליים פשוטים יחסית מעבירים מסר ברור, מהות של ארגון ותפיסה של הצרכנים לגבי המותג. למעשה, בלי לוגו איכותי ומדויק, אין מותג והערך המיתוגי של עסק הוא הרבה יותר נמוך.

בסטודיו שירי שפיר למיתוג עסקי אנו מאמינים מאוד בחשיבות הלוגו להצלחת תהליכי מיתוג ולבניית הזהות הארגונית של עסקים וגורמים שונים. אנו מתייחסים לכל פרויקט עיצוב ובניית לוגו באופן אישי וכעולם מלואו מבחינת המהות, התהליכים המחשבתיים והיצירתיים וכמובן התוצאה הסופית.

הפנים של העסק

נהוג לומר כי השירות ללקוח, המוצר או השירות עצמו ואתר האינטרנט מהווים את הפנים של העסק. אך בעוד שכל אלו אכן נכונים וחשובים מאוד, הלוגו הוא במהות הבסיסית ביותר הפנים של העסק, הסמל שממצב את העסק בצורה שונה והאסוציאציה הראשונה שצריכה לעלות מיד לראשם של הלקוחות והשותפים העסקיים. לוגו מהווה את אחד הנכסים החשובים והיקרים ביותר למותגים או עסקים המנסים לבנות מותג, הוא צריך לשדר את הייחוד של העסק, את אופיו ואת המיצוב בשוק.

לאלמנטים ויזואליים יש כוח עצום, במיתוג, בשיווק ובבניית זהות ארגונית. עיצוב לוגו הוא אי לכך תהליך מורכב ויצירתי, העברת מסר ברור לגבי זהות העסק באמצעות סמל מינימליסטי ואסתטי.

התהליך מאחורי לוגו מוצלח

מאחורי כל לוגו מוצלח ומוכר שאנו חושבים עליו, מארגוני ענק בינלאומיים ועד מותגים מובילים בשוק המקומי הקטן שלנו כאן בישראל, עומד תהליך יצירתי ומחשבתי מורכב ועמוק. זהו סמל החברה/עסק אך הוא גם הרבה יותר מכך, הוא צריך ממש לשדר את ה-DNA של הארגון ולשדר את המסר המתאים לסביבה. אנו מאמינים בעיצוב לוגו שיהיה ברור, מינימליסטי באופיו העיצובי ושלם מבחינת האמירה שבו וההתאמה ללקוח הספציפי.

אנו בסטודיו שירי שפיר נכנסים לעובי הקורה בכל הנוגע לתהליכי מיתוג עסקי ועיצובי סמלי לוגו, כל עיצוב שונה מקודמו ומתייחס למהות הלקוח שאנו עובדים איתו. יש ערך אמיתי וארוך טווח לעיצוב פרטני ומקצועי על פני אפשרויות פשטניות ומשוכפלות הקיימות כיום בשוק.

מיתוג עסקי הוא אמנות של ממש ומרכיב מהותי בהצלחה עסקית, לוגו מוצלח ומנצח הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך זה!