קורס מאמנים – מה הוא מציע במסגרתו

רבים בוחרים, וממש באמצע החיים ולמרות הקריירה המוצלחת שלהם, לבצע מהפך ולבחור במסלול חדש. קורס מאמנים הינו מסלול לימודי מיוחד, המתאים לכל אלה המעוניינים לסייע לאחרים לבחור נכון ולבצע הליכים שונים בחיים באופן מוצלח ונכון יותר. קורס זה מושך אליו סטודנטים בגילאים שונים ובעלי רקע שונים, הבוחרים לבצע שינוי גם כן ומעוניינים במסלול לימודי מרתק כמו זה.

מה כולל במסגרתו קורס זה

קורס מאמנים, וכפי שמרמז שמו, נועד להכשיר את התלמיד לאמן את האדם שמולו, זה הבוחר בשירותיו, לבצע בחירות מושכלות יותר ולבחון את חייו באמצעות כלים שונים. קורס זה, הכולל במסגרתו שיעורים בנושאים שונים המתייחסים לפן הפסיכולוגי והסוציולוגי של חיינו, מציע לסטודנט/לתלמיד מבחר של אלמנטים שונים וכלים רבים שבהם הוא יכול להשתמש כדי לבצע את האימון האישי. קורס מאמנים, או קורס מדריכים אישיים איננו מתאים לכל אחד. הוא מצריך יכולת הקשבה, אינטואיציות ברמה גבוהה, רגישות רבה ואינטיליגנציה גבוהה. זו גם הסיבה שבדרך כלל המשתתפים בקורסים מסוג זה הינם אנשים בעלי ניסיון ומעל גיל 40, פעמים רבות. חלקם בעלי משפחות, אחרים בעלי יכולת אישית גבוהה במיוחד וכולם עם רצון עז לסייע לאחרים.

היכן מוצע קורס זה

קורס האימון מוצע באזורים שונים בארץ. מי שמעוניינים להצטרף לקורס אימון או קורס מדריכים ברמה גבוהה יגלה שישנן לא מעט מסגרות לימודיות שונות המציעות את ההכשרה הנדרשת. חלקן ידועות בתחום זה ומציעות קורס מאמנים לצד קורסים נוספים ואחרות חדשות בתחום. חשוב לזכור שלא בהכרח כל אחת מהמסגרות האלו מציעה את כל מה שנדרש ממאמן מקצועי ומוכשר. זו גם הסיבה מדוע חשוב במיוחד לבחון היטב את המסגרת הלימודית ואת כל מה שהיא מציעה במסגרת הקורס עצמו.

מה עושים בתום הקורס

בתום הקורס ולאחר קבלת ההכשרה הנדרשת והתעודה המוכיחה כי מדובר במאמן מקצועי ומיומן, ניתן לבחור במסלול של אימון אישי באופן פרטי או כחלק ממסגרת גדולה יותר הכוללת מספר מאמנים אישיים ובעלי מקצוע נוספים הקשורים לתחום זה, בין אם באופן עקיף או ישיר. ניתן לעבוד בתחום האימון "אחד על אחד", אפשר גם לעזור לזוגות במצוקה, ניתן לסייע למתבגרים וגם לעזור בתחום המקצועי ולקחת חלק בסדנאות שמקיימות חברות שונות לעובדיהן, חברות המעוניינות לשפר את תהליכי העבודה ואת תחושתם של העובדים במקום. האפשרויות העומדות בפני בוגרי קורס מאמנים או קורס מדריכים הן רבות ומגוונות והן הזדמנות עבור מי שבוחר במסלול זה ליהנות מדרך חדשה, מרתקת ומעניינת מאד.

למידע נוסף: ייעוץ עסקי