סיבים תזונתיים – עד כמה חשוב לשלב אותם בתפריט היומי

ודאי שמעתם לא מעט על הסיבים התזונתיים, ובעיקר על מידת חשיבותם. כולם אומרים לנו עד כמה חשוב לאמץ אורח חיים בריא, כזה שכולל גם תפריט עשיר בוויטמינים ומינרלים, החשובים לתהליכי הגוף השונים. אולם לצידם, אסור לשכוח גם את הסיבים התזונתיים, כמו אלה שאפשר למצוא בקפה בשם קפה באלאנס. הסיבים התזונתיים תורמים לתחושת השובע ותפריט שכולל אותם יכול לעזור לנו להימנע מאכילת יתר, ובעיקר מנשנושים ומזונות, שצריכה רבה מהם עשויה לגרום לנו לעלות במשקל.

כיצד לשלב אותם בתפריט

אם אתם מעוניינים לשלב את הסיבים התזונתיים בתפריט היומי שלכם, כדאי לכם להתחיל להוסיף לכל אחת מהארוחות שלכם פירות וירקות. פירות וירקות עשירים בסיבים תזונתיים וכמובן גם לא מעט וויטמינים שתורמים לבריאות שלנו לא מעט. סיבים תזונתיים אפשר למצוא גם בדגנים למיניהם למשל. חשוב שלא לצרוך מהם כמות רבה מדי אלא לשלב אותם בכמות סבירה בכל ארוחה. בתום הארוחה שלכם תוכלו לקנח בשתיית קפה באלאנס, שגם בו יש לא מעט סיבים תזונתיים וחלבונים, שיחד תורמים לתחושת השובע שלנו. אם אתם משלבים את הסיבים התזונתיים בארוחת הבוקר שלכם, למשל, תוכלו לחתוך לעצמכם סלט פירות טרי ולצידו לאכול יוגורט. כל אלה יחד יאפשרו לכם להתחיל את היום בכוחות מחודשים ומבלי שתרגישו צורך לאחר זמן קצר לנשנש משהו נוסף.

יתרונותיהם של הסיבים

לא בכדי הם כל כך מומלצים לנו, ובכל גיל. לסיבים התזונתיים יצא שם טוב בכל העולם ובעיקר בשל יתרונותיהם הרבים. הסיבים התזונתיים עוזרים לשמור על רמות הסוכר בדם וגם עוזרים לתהליכי העיכול השונים. אולם, אחד מיתרונותיהם המשמעותיים, וזו גם הסיבה מדוע דיאטניות רבות ממליצות לצרוך אותם במסגרת תהליך של דיאטה, לצורך הורדה במשקל, הוא העובדה שהם תורמים לתחושת השובע. שילובם של סיבים תזונתיים בתפריט היומי גורם לנו לחוש שבעים יותר, מה שמונע מאיתנו לאכול הרבה יותר משהתכוונו. אפשר לשתות קפה באלאנס, העשיר בסיבים תזונתיים, לאחר ארוחת הבוקר או לאחר כל ארוחה ולחוש שבעים יותר. פעמים רבות אנו נוהגים, ולמרות שאכלנו ארוחה עשירה וגדולה, להמשיך ולנשנש מיד אחריה. נשנושים אלה והחטיפים שאנו כל כך אוהבים, גורמים לנו לעלות במשקל, עלייה שמביאה איתה לא מעט בעיות בריאותיות שונות. אולם, בזכות תפריט עשיר בסיבים תזונתיים אנו יכולים לחוש שבעים יותר לאחר הארוחה ולהימנע מפיתויים מיותרים.