יום של בריאות, המתחיל בחדר הכושר ומסתיים באבטיח מול הים

יום שמתחיל בחדר הכושר מוכרח להסתיים הכי טוב שאפשר… אין כמו להתחיל את הבוקר עם פעילות גופנית ואחר כך גם עם ארוחת בוקר עשירה. בעידן שבו אנו עמוסים במטלות ומשימות שונות, ובעיקר ממהרים לכל מקום וכמעט ולא מוצאים זמן להקדיש לעצמנו, אין זה פלא שרבים מחפשים שינוי, שינוי שיעזור להם לסגל אורח חיים נכון יותר. איך עושים את זה? מתחילים את היום בחדר הכושר, ומסיימים אותו במקום נעים ושלו, כמו חוף הים.

אז, קדימה, לחדר הכושר

את הבוקר מתחילים בחדר הכושר. בחדר הכושר אפשר להתחיל באימון הגופני, המשלב בין פעילות אירובית לאנאירובית, ובדרך זו להתמקד בכל הגוף ולחזק את איבריו השונים. אם אתם ספורטאים מתחילים, מומלץ לכם להתייעץ במאמני הכושר שבמקום כדי לבנות תכנית אימון מתאימה וצעד אחר צעד להתקדם אל ההצלחה. חשוב שלא תעמיסו יותר מדי על הגוף שלכם ואינכם מוכרחים להגיע לחדר הכושר בכל יום. בדקו מול מאמן הכושר מהן המלצותיו וכמה פעמים כדאי לכם לבצע את האימון.

ועכשיו, לארוחת הבוקר

לאחר שסיימתם עם האימון הגופני, זה הזמן לפנק את עצמכם עם ארוחת בוקר טובה. אפשר לבחור סלט ירקות ולצידו לחם מקמח מלא וגם גבינות רזות וטעימות. בסיום הארוחה אפשר גם לשתות קפה באלאנס, התורם לתחושת השובע בזכות הסיבים התזונתיים  והחלבונים הידועים כתורמים לתחושת שובע . כדאי לשבת בניחותא, ליהנות מכל רגע, לנשום לעומק ולאכול לאט. קחו את הזמן, תיהנו מארוחת הבוקר הבריאה שלכם ואם אתם יכולים, שלבו את זה עם מוסיקה רקע נעימה. אתם יכולים לצאת לאכול במסעדה או אפילו לארגן לכם בבית ארוחת בוקר משובחת.

ממשיכים לים

אז, אחרי הספורט היומי שלכם וארוחת הבוקר הטובה, זה הזמן להמשיך אל הים. מצאו לכם שמשייה, שבו תחתיה ופתחו את הספר האהוב עליכם. אם דאגתם להביא אבטיח מהבית, פרסו אותו לחתיכות גדולות ואכלו אותו. תוכלו לקנח את הביקור שלכם בים גם בארוחה קלה, ולסיים אותה בשתיית קפה באלאנס התורם לתחושת השובע, שובע שיכול לסייע לנו להימנע מחטיפים או נשנושים מיותרים. עכשיו זה רק אתם והים. נצלו את הרגע הזה והשתדלו לקחת לעצמכם את פסק הזמן הכול כך חשוב הזה לפחות אחת לחודש.