סקירה כללית של עולם השיווק באינטרנט

תחום השיווק באינטרנט מתפתח מיום ליום, משתמשים רבים יותר נמצאים ללא הפסקה במחשב, גולשים בפייסבוק, מחפשים שירותים או מוצרים בגוגל וכל זאת מוביל לעלייה מתמדת בשימוש בשירותי שיווק באינטרנט.

בתחום השיווק באינטרנט קיימות חברות רבות אשר מציעות שירותי שיווק באינטרנט, חלק מהן החברות מציעות שירותי שיווק כוללים(360 מעלות) וחלק מהן מציעות שירות ספציפי כמו שיווק בפייסבוק או קידום אתרים בגוגל, מה שבטוח שללא שיווק באינטרנט, העסק שלך לא נמצא במרכז העניינים ולא נמצא איפה שכולם נמצאים – המקומות החמים.

בין החברות אשר שמציעות שיווק 360 מעלות(כל שירותי השיווק) ניתן לכלול את חברת WeAreCreative!

חברה זו יוסדה על ידי מומחי שיווק באינטרנט אשר הוסמכו לעסוק בתחום בצורה מלאה ומציעה שירות אחד – הגדלת רווחי העסק שלך – בלי הבטחות, בלי דיבורים, רק עלייה משמעותית הכנסות!

סוגי שיווק באינטרנט

  1. קידום אתרים אורגני – אמצעי שיווק זה הוא אחד אמצעי השיווק החזקים ביותר ברשת ונחשב לאחת ההשקעות הפנטסטיות של כל בעל עסק שמעוניין לשווק את עצמו, הוא מציע מחיר אטרקטיבי וחשיפה לאנשים שמחפשים עסקים בדיוק כמו שלך בגוגל.
  2. שיווק בפייסבוק – אם פעם היה מדובר ברשת של סטודנטים, הרי שהיום היא מרכז העניינים של כולנו, בבוקר, בצהריים ובשעות הלילה מאוחרות, היא נמצאת אתנו בכל מקום מלווה אותנו כל היום, כל כך הרבה אנשים ופוטנציאל שיווקי ענק ואם לא די בכך תוכלו לפרסם בפייסבוק את העסק שלכם על פי פילוח כל כך רחב וכך לקבל יחס המרה(של עסקאות) גבוהה במיוחד, מה שממוקד – עובד!
  3. פרסום ממומן – באמצעות פרסום ממומן תוכלו לפרסם את עצמכם לקהל רחב וגם ברוב המקרים לקהל שמחפש עסקים כמו שלכם, בין הרשתות המובילות לפרסום ממומן ניתן לכלול את ADWORDS אשר כוללת פרסום במודעות הממנות של גוגל, שותפי חיפוש(YOUTUBE ואתרים רבים שחברים בתכנית ADSENSE של גוגל), פרסום זה נחשב נפלא מבחינת תוצאות, אין שום התחייבות לטווח ארוך אך הוא פחות משתלם לטווח ארוך בהשוואה לקידום אתרים אורגני, הן מבחינת המחיר שלו והן מבחינת שהקלקלות על פרסום ממומן הרבה יותר נמוכות מקידום אתרים אורגני.
  4. ניהול מוניטין – לא מעט פעמים עסקים נקלעים לסיטואציות כמו משפטים, חובות או מעשים פליליים חמורים או פחות חמורים, באמצעות ניהול מוניטין נוכל לנהל את המוניטין שלנו בעיניי הקהל הרחב, נוכל להציג לאנשים שהם מחפשים בגוגל את שם העסק, את התוצאות שישרתו אותנו ולא יפגעו בתדמית שלנו, מעבר לכך לא מדובר על רק ניהול מוניטין בגוגל ומדובר גם על שירות של ניהול מוניטין בכל רחבי האינטרנט, הן באתרי טוקבקים, בלוגים ופורומים למיניהם ועוד.

עד כמה זה יכול לשנות את העסק שלך

שיווק באינטרנט הוא לא רק דרך אפקטיבית ועובדת להגדלת רווחי העסק שלך הוא גם יכול לשנות את ההכנסות שלך מקצה א לקצה ב, שיווק שכזה הוא כל כך חזק שהוא נעשה בחוכמה ועל ידי מקצוענים ולא חאפרים עד כי הוא יכול להוביל את העסק שלך למצב בו הוא מעסיק עובדים חדשים רבים ויוצר לך פרנסה רבה ולסיפורי הצלחה מרגשים במיוחד נגיע מיד…

סיפור הצלחה בתחום השיווק באינטרנט

בעל חנות וירטואלית בגוגל התחיל לקדם את האתר שלו בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני, אותו אדם הבין כי ללא קידום אתרים בגוגל הוא פשוט לא יגיע לשום מקום, אך לא באמת ידע מה יהיו התוצאות של מהלך זה… אותו עסק היום שלא הכניס שקל במשך זמן רב, היום מעסיק צוות שלם שמטפל בהזמנות על בסיס של 24 שעות ביום, ההצלחה כל כך מסחררת שאותו אדם מתפרנס ומפרסם את עצמו אך ורק באינטרנט, כי שיווק אמתי ושיווק שעובד, זה שיווק באינטרנט, איך שלא תסתכלו על זה, זה הדבר היחיד שמאפשר לכם לשווק את עצמכם במחיר אטרקטיבי ולקבל עסקאות רבות מדי חודש.