גו מנג'מנט

התקופה בה אנו חיים משקפת את העלייה החדה בתשומת הלב הציבורית, האישית והכלכלית, המושקעת בתחומים ייצוגיים ויזואליים. אנו חווים עידן תקשורתי ביותר בו יש אמצעי מדיה משוכללים ומגוונים אשר פוגשים את האשם במודרני במקומות רבים: הן בביתו, דרך הטלוויזיה והאינטרנט והן בכל מקום בו הוא נמצא דרך הטלפונים הניידים המביאים את התקשורת לכל מקום בו נמצאים האנשים.

הוסיפו לכך את הרשתות החברתיות ואמצעים עקיפים נוספים ותגלו כי העולם המורכב מבעלי מקצועות המוגדים מקצועות במה, כגון: שחקנים ופרפורמרים שונים, כמו גם טאלנטים ועימם גם דוגמנים או דוגמניות, כבשו בסערה פלח שלם של עיסוק המוגדר באופן כללי כעולם הזוהר והפרסום. ומאחר והעידן האחרון שכלל את התחום כולו, הרי שעל מנת לפתח קריירה בו , זקוקים המיוצגים להירשם אצל סוכנות שחקנים או סוכנות דוגמנים יוקרתית, איכותית, מנוסה, בעלת מונטין וניסיון רב, דוגמת גו מנג'מנט אשר נחשבת לכזו סוכנות אוף יותר מזה, שכן גו מנג'מנט  מציעה את שירותיה לא רק בישראל אלא גם בסניפים שלה באירופה, בשתי ערים מרכזיות ביותר בתעשייה: לונדון וברצלונה.

החתירה אל הפרסום וההכרה הציבורית הינה כיום יעד עבור כשרונות צעירים רביןם, כמו גם שחקנים ותיקים המעוניינים לשדרג את הייצוג שלהם ולהתקדם יותר לכיוון של הפקות יוקרתיות המזניקות את מעמדו של כל מיוצג לכיוון שיכול להיות כזה שמעניק הכרה רחבה מאוד. סוכנות גו מנג'מנט מעניקה את השירות המקצועי למיוצגים בכל גיל ובכל מעמד, אשר ימצאו מתאימים ואותם כשרונות אותם ניתן לפתח. הניסיון הרב בניהול שחקנים, שדוגמנים וכמובן טאלנטים מבוקשים, מביא את גו מנג'מנט לשורה הראשונה של הסוכנויות ואת החשיפה שמוצעת לכזו בקנה מידה רחב ולא רק מקומי.

ההתפתחות שחלה בעולם התקשורת והזוהר הבן לאומי מצמיחה פנים חדשות והביקוש עבורם רק גדל. כמו כן ישנה חשיבות לניהול זהיר וקפדני של כל מיוצג, ולכן מחולקת הסוכנות למחלקות שונות המתמחות כל אחת באפיק מקצועי אחר המבטיח ניהול אופטימלי, מדוד ומדוייק, החיוני כל כך בשלבים הראשונים של הקריירה. אודישנים יוקרתיים והגישה אליהם תלויים לעיתים גם במוניטין של הסוכנות ובהיכרות עם תנאי השטח וההיצע הקיים.

***