שולחנות אוכל – למטבח ולפינות האוכל

 

מבין כל הרהיטים הממלאים את הבית יש לשולחנות השונים מעמד חשוב. מעמד זה נבנה משום שמשתמשים בשולחנות אלו בתדירות גבוהה ומשום שהם ממלאים פונקציות חשובות ושונות בחיי המשפחה. יש שולחנות שנועדו לכתיבה והם ממוקמים בחדרי עבודה, ילדים, שינה ועוד, ויש שולחנות שנוהגים לשבת סביבם לצורך אכילה ושתייה ולאירוח. שולחן למחשב נועד לכתיבה ומותאם בצורה מושלמת לסביבת עבודה נוחה. שולחן מסוג זה יספק מענה נפלא לכל אדם שעובד שעות עבודה ארוכות אל מול המחשב.

סביבת עבודה מודרנית כוללת מחשב על כל חלקיו כולל המקלדת שתופסת מקום ואשר באמצעותה מבצעים מגוון פעולות במחשב (כמו למשל כתיבה, הדבקה, משחק ועוד). לרוב, יש גם מדפסת משולבת שכוללת פקס ומכונת צילום, יש רמקולים, ושפע של כבלי חשמל וכבלים אחרים שמחברים בין כל המכשירים. יצרני שולחנות אלו חושבים על כל הפריטים הללו ומספקים פתרונות יצירתיים תוך כדי שילוב של נוחות ויופי. שולחן מחשב מודרני יכלול מגירות נשלפות שעל חלקן ניתן להניח מקלדת, ובאחרים לאחסן פריטים, ניירת וציוד משרדי. יהיו תחתיו שידות תואמות לאחסון, משטח הכתיבה יהיה רחב דיו ועליו יהיה נוח להניח את המדפסת והרמקולים ויהיו חורים מיוחדים שנועדו להשחלת כבלי חשמל.

שילוב של יופי ונוחות

כאשר באים היצרנים לתכנן פינות אוכל הם חושבים על שילוב של נוחות ישיבה ואסתטיות מרשימה. בנוסף, יושם דגש על כל הקשור אל הארכת השולחן (ופעמים אף הרחבתו) וזאת על מנת לאפשר ישיבה נוחה של כמות אנשים גדולה והתאמת כסאות נוחים שישלבו אלמנט אסתטי וישתלבו בהרמוניה עם קווי האופי הסגנוניים של השולחן. ניתן למצוא שולחנות אוכל שמיוצרים מחומרים שונים כמו: עץ, זכוכית, מתכת ועוד. יש יצרנים אשר משלבים חומרים אלו ואחרים ויוצרים רהיטים יפים ומרשימים. השילוב בין החומרים יכול להיות מוצלח ורב חן.

מומלץ לחפש ולמצוא יצרן וספק רהיטים אשר קו העיצוב שלו מתאים לטעם המחפש. ניתן למצוא שלל רהיטים במחירים שונים, חלקם יקרים ואחרים זולים יותר בהרכבה עצמית. פינת אוכל נחשבת כפינה המחייבת מערכת ריהוט. כמו כן, כמו גם שולחן למחשב  נחשב כפריט ריהוט חיוני בכל בית בו יש מחשב. רהיטים נועדו לשרת את בני הבית לשנים רבות וטוב שיהיו חזקים, עמידים ויפים. בחירה נכונה והשקעה נבונה בשולחנות תוכיח עצמה כל פעם מחדש וקרוב לוודאי שגם לאורך שנים ארוכות.