קידום אתרים באינטרנט

גולשי האינטרנט מחפשים מידע באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש, כאשר המוביל מבין מנועי החיפוש הוא מנוע החיפוש של גוגל. 95% מהגולשים צופים רק בעמוד התוצאות הראשון המופיע לאחר שהם הכניסו את מילות החיפוש למנוע החיפוש, ורובם הגדול מקליקים רק על שלוש תוצאות החיפוש הראשונות. המשמעות של התנהגות זו היא ברורה וחזקה – רק אם אתם מופיעים בראש תוצאות החיפוש, גולשים ייכנסו לאתר שלכם. אם אתם מופיעים בעמוד השני או השלישי, תזכו לתעבורה דלה ביותר וכמעט חסרת משמעות. על מנת שהאתר שלכם יהיה קיים, כלומר, על מנת שהוא יופיע בראש תוצאות החיפוש, אתם זקוקים לשירות של קידום אתרים באינטרנט.                                                                               Wifi access

קידום אתרים באינטרנט מתחלק לשני נושאים עיקריים – קידום אתרים אורגני, וקידום אתרים ממומן. אנחנו נעסוק במאמר הזה רק בקידום אתרים אורגני. למעשה, קידום אתרים אורגי היא שיטה לקידום אתרים באינטרנט אשר מתבסס יותר על תוכן, על משמעות ועל התנאים שגוגל ושאר מנועי החיפוש הגדולים מציבים בפני אתרים שמעוניינים להגדיל את התעבורה שלהם.

באופן כללי, מנוע החיפוש של גוגל מחפש אחר תוכן איכותי. אבל, על מנת שמנוע החיפוש יצליח לדלות את התוכן האיכותי מהאתר שלכם, אתם צריכים לעזור לו קצת. יש דרכים לבנות את אתר האינטרנט ואת התוכן שהוא מכיל, באופן אשר יהיה נוח יותר למנועי חיפוש לגלוש באתר ולחפש אחר מידע. בסופו של דבר, מנוע החיפוש רוצה להבין במה בדיוק עוסק האתר שלכם, ולאילו גולשים הוא יכול להציע את האתר שלכם בעדיפות גבוהה יותר.

פעילות נוספת בנושא של קידום אתרים אורגני היא שימוש במילות מפתח, ובניית האתר והעמודים השונים סביב אותן מילות מפתח. בסופו של דבר, אין שום סיכוי בעולם שהאתר שלכם מציע את ה-כ-ל. כלומר, האתר שלכם בוודאי מתמחה במשהו, ואת המשהו הזה צריך להגדיר באמצעות מספר מצומצם מאוד של מילות מפתח. בצורה זו, מי שמחפש אחר מילות המפתח האלו, יקבל את האתר שלכם בתוצאות החיפוש שלו.

כפי שאתם רואים, קידום אתרים באינטרנט הוא תחום מסובך וסבוך, והאמת היא שאפשר לעשות הרבה מאוד טעויות אשר יפגעו באתר שלכם לעד. כדי להימנע מכך, עליכם לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע בתחום קידום אתרים באינטרנט.