קידום אתרים באינטרנט

רשת הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר בעולם. מסיבה זו מקדמי אתרים רבים בוחרים בה. אם בעבר, פרסום בפייסבוק נשמע תמוה, כיום מדובר על אחד מכלי השיווק, הפרסום והקידום החזקים ביותר ברשת.                                                                                                                                                                     Businesswoman Looking At Laptop

 

בעבר, רוב האנשים יכלו לקדם את האתר שלהם באינטרנט וזאת משום שלא היו הרבה אתרי אינטרנט בישראל, כללי הקידום היו פשוטים ועבודת הקידום דרשה כמה שעות בשבוע. כיום, הדברים השתנו מקצה לקצה וכל מי שמעוניין להצליח בגדול מומלץ שייבחר מומחה בתחום קידום אתרים באינטרנט עם התמחות בכל הקשור אל פרסום בפייסבוק. כיום, יש מסה גדולה של אתרי אינטרנט והתחרות גדולה, גוגל שינתה את דרישותיה ומדרגת את האתרים בעיקר על פי איכות, דינאמיות ורלוונטיות לתחום האתר, הגולשים רוויים ומקדישים שנייה שתיים על מנת להחליט לאיזה אתר להיכנס והאם להישאר באותו אתר אליו נכנסו או להמשיך הלאה. כל אלו מחייבים את המעורבות של מקצוענים בתחום הקידום והפרסום ברשתות חברתיות באינטרנט.

 

בחירה מוצלחת של חברה

כיוון שמדובר על מסה גדולה של עבודה במסגרתה אותו מומחה בתחום קידום אתרים באינטרנט יצטרך לעשות כל שניתן, על מנת לגרום לאתר אינטרנט של הלקוח שלו להיחשף לעיני כמה שיותר גולשים, חשוב לבחור את המקדם או חברת קידום אתרים בקפידה. הדברים החשובים אותם יש לקחת בחשבון בעת בחירה:

  • מומחיות- יש לוודא שמדובר על חברה/עסק שמומחים בתחום קידום אתרים באינטרנט. יש לשים לב שיש חברות צעירות שמעסיקות מומחים רבים ולכן חשוב להסתכל על הניסיון ועל הרזומה המוצלח של אנשיה בטרם אתם קובעים לשכור את החברה בהתאם לוותק שלה.
  • ניסיון והמלצות- חובה שהחברה תספק לכם הוכחות לכך שיש לה ניסיון עשיר בתחום. דבר זה ניתן לראות בהצלחתם של אתרי האינטרנט אותם היא מקדמת (הדירוג שלהם, המיקום שלהם בדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל, בהתאם למילות מפתח רלוונטיות לאותו עסק) ובהמלצות על החברה.
  • תנאים ועלויות- חשוב לחתום חוזה עם החברה ולהיות ברורים לגבי עלויות. אם העלות אינה מתאימה לכם והחברה מוכנה להתפשר על העלות תמורת הורדת שירותים מסוימים, כמו למשל פרסום בפייסבוק. קרוב לוודאי שכדאי לוותר עליה ולהמשיך הלאה בחיפושים.

 

לסיכום, קידום אתרים באינטרנט צריך להיעשות על ידי מומחים וזאת משום התחרות הגדולה והדרישות הגבוהות. בנוסף, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם וניתן לפרסם באמצעותה ישירות אל אותו קהל יעד בו מעוניינים. מסיבה זו רוב מקדמי האתרים המקצועיים אינם מוותרים עליה כחלק בלתי נפרד מתהליך הקידום והפרסום של אתרי הלקוח.