צימרים בצפון לכל מטרה!

בשביל ליהנות מחופשה אמיתית ומפנקת לא צריך לטוס לחו"ל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין לעצמכם צימר חלומי המותאם לאופי החופשה אותה אתם מבקשים לעצמכם. באזור הצפון המתחיל בפאתי חיפה ומסתיים בראש הנקרה, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של צימרים ומתחמי אירוח המותאמים לכל סוגי הנופש האפשריים. בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל יתרונות הנופש הנלווים לחופשה אמיתית ומפנקת כאן בישראל!                                                                                                                                        Sky-surfing on lake Kinneret

צימרים לחופשה האידיאלית בצפון

חופשה באזור הצפון היא ללא ספק חופשה המותאמת לכל אחד ואחת מכם, בין אם מדובר בחופשה המיועדת לכל המשפחה ובין אם מדובר בחופשה רומנטית המיועדת לאוהבים שביניכם. בכל אזור הצפון תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של צימרים בצפון המיועדים לכל מטרת נופש וחופשה. צימרים אלו מותאמים גם לחופשות משפחתיות, גם לחופשות קבוצתיות עם כל החבר'ה מהעבודה, מהלימודים או מהצבא וגם למטרות נופש זוגי ורומנטי. בשנים האחרונות, הפכו הצימרים באזור הצפון לאחד ממוצרי התיירות האהובים ביותר בתחום תיירות הפנים בישראל, וזאת בשל היצע הפינוקים והאווירה המיוחדת הממתינה לכם בכל אחד ממתחמי האירוח והצימרים הפועלים בכל שטח המדינה ובאזור הצפון בפרט.

השילוב בין צימרים מפנקים באזור הצפון לבין מסלולי הטיול ומוקדי האטרקציות המגוונות הממתינות לכם בכל אזור הצפון, הופכים כל חופשה לחוויה מלהיבה, מרגשת ובלתי נשכחת. כיום, היצע הצימרים העומד לרשותכם באזור הצפון כולל בין היתר: צימרים עם בריכה פרטית, צימרים עם מתקני ספא, לרבות, ג'קוזי וסאונה, צימרים בתוך בקתות עץ רומנטיות, צימרים בתוך סוויטות אבן יוקרתיות, צימרים עם חצרות מרווחות הכוללות גם מתקני שעשועים לילדים ועוד מגוון מרשים ואיכותי של צימרים המותאמים לכל מטרת נופש וחופשה באזור הצפון.

צימרים באזור הצפון כוללים גם צימרים באזור גליל מערבי המתאפיין ברצועת נוף המשלבת בין חופי ים, הרים גבוהים, נחלים הנשפכים לים וחורש ים תיכוני עתיק. אזור הגליל המערבי משתרע מאזור ראש הנקרה בצפון ועד לאזור נחל קישון, והוא מעמיד לרשותכם מגוון מרשים של מסלולי טיול ומוקדי אטרקציות המותאמים גם לזוגות, גם לחובבי טבע וטיולים וגם למשפחות. חופשה באזור גליל מערבי מאפשרת לכל אחד ואחת מכם, ליהנות ממגוון אפשרויות נופש, בילוי ופנאי, כאשר חלק גדול ממתחמי האירוח והצימרים באזור זה מותאם לכל צרכי הנופש האפשריים. במידה וגם אתם חולמים על נופש מפנק ואמיתי בישראל, זה הזמן להיחשף להיצע מוקדי התיירות ומתחמי האירוח הממתינים לכם באזור הגליל המערבי בפרט ובאזור הצפון בפרט. עונת המעבר בין הקיץ לסתיו היא ללא ספק אחת העונות האידיאליות ביותר לנופש באזור.