ציוד מכני כבד

ציוד מכני הנדסי, משמע כלים לעבודה המשמשים למגוון רחב של עבודות בנייה, והם כוללים את כל כלי הרכב הכבדים אותם ניתן לראות באתרי הבנייה השונים ברחבי הארץ. כלים אלו כוללים בין היתר: דחפורים, מנופים, עגורנים, שופלים, מפזרות אספלט, מערבלי בטון ניידים ועוד. 

כלי צ.מ.ה מיוצרים לרוב על ידי חברות המתמחות בפיתוחם וייצורם של כלי עבודה כבדים לענף הבנייה, והם משווקים על ידי מגוון רחב של חברות ברחבי העולם העוסקים בייבוא של פריטי ציוד מכני כבד וציוד כלי עבודה לענפי הבנייה השונים. מכיוון שכלי הצמ"ה, משמשים למגוון רחב של עבודות ביצוע בשטח, לרבות, הריסת מבנים, עבודות עפר, קידוחים, יציקות והובלת ציוד, איכויות כלי הצמ"ה חייבות להיות מותאמות לצרכי העבודה אליהם לה הם מיועדים. לצורך כך, מומלץ לרכוש או לשכור ציוד מכני כבד אך ורק מחברות המתמחות בנושא ובעלות ניסיון רב שנים בענף השיווק, המכירה וההשכרה של פריטי ציוד מכני לאתרי בנייה וחברות בנייה.

בכל אותם מקרים בהם אתם עומדים לרכוש כלי צ.מ.ה מיד שנייה, אנו ממליצים לכם לבדוק את איכויות הציוד באמצעות מכונאי מוסמך המתמחה בתפעול הציוד המיועד אותו אתם עומדים לרכוש. בדיקת המכונאי כחלק מקדים לרכישה שקולה לבדיקת רכב לפני קנייה, והיא נועדה להבטיח לכם "ראש שקט" בכל הנוגע לתפעול המכשיר לטווח הארוך. מכיוון שעלותם הכספית של פריטי הציוד המכני הכבד הינה גבוהה במיוחד, בדיקת המכונאי מהווה חלק מזערי בהוצאות הרכישה אך היא יכולה לחסוך לכם מאות אלפי שקלים במידה ויימצא ליקוי כזה או אחר במכשיר.

רוכשים ציוד מכני כבד

בשל היצע פריטי הציוד העומדים לרשותכם בתחומי הציוד המכני הכבד, ובשל התחרות ההולכת וגוברת בין חברות הייבוא והשיווק הפועלות בישראל, אנו ממליצים לכם לבחון באופן הדקדקני ביותר את כל מפרטי העבודה של הציוד אותו אתם עומדים לרכוש, לרבות, המספר הסידורי של הכלי והתאמתו של המספר הסידורי לזה המופיע במנוע. כמו כן, אנו ממליצים לכם להתרחק מכלי צ.מ.ה המוצעים לכם במחיר נמוך באופן משמעותי משווי השוק, וזאת בשל הסבירות הגבוהה לתקלות חוזרות ונשנות במכשיר. ברוב המקרים, רכישת ציוד צמ"ה (או השכרתו) הינה פעולה אותה מומלץ ליישם באמצעות חברות גדולות ומובילות בתחום ייבוא הציוד המכני ההנדסי. חברות אלו מעמידות לרשותכם מגוון רחב של דגמים של חברות הייצור המובילות ביותר בעולם, והן אף מעניקות לכם אחריות תקופתיות בגין הרכישה. בחירת החברה חייבת להתבצע על ידיכם בהתאם לגודלה, ניסיונה המקצועי, היקף הציוד העומד לרשותה וטיב האחריות המוענקת לכם בגין הרכישה או ההשכרה של הציוד באמצעותה.