פירות וירקות טריים ואיכותיים – כל היתרונות

אנשים רבים מעוניינים לדעת האם אותם פירות וירקות אותם הם קונים בסופרמרקטים אכן מזינים ובריאים. התשובה היא שהם אכן יותר בריאים בהשוואה אל קינוחים עתירי סוכר ומאכלים מעובדים, אך יש הבדל משמעותי בינם לבין פירות וירקות המובאים ללקוח ישירות מהשדה ומכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים בכמות גדולה.

 

מסיבה זו בשנים האחרונות אנשים רבים מעדיפים לקנות את סלסלת הירק והפרי שלהם ישירות מהחקלאים או מאתרי אינטרנט שמבטיחים תוצרת טרייה ואיכותית של ירקות ופירות. במאמר זה נשתף את הקוראים בשני דברים חשובים. הראשון הוא היתרונות הבריאותיים של הפירות והירקות בהשוואה אל קינוחים אחרים. השני הוא היתרון של קניית עלי בייבי טריים ושאר ירקות ופירות מחברה המציעה את התוצרים הטריים ביותר ישירות מהשדה.

 

אז מה הם בעצם היתרונות הבריאותיים של אותם פירות וירקות? תפוחי העץ מונעים עצירות, משפרים את הנפח של הנשימה, מקלים על דלקות מפרקים ומגנים על הלב. אבוקדו עוזר בהפחתת הכולסטרול, נלחם בסוכרת, מייצב את לחץ הדם ועושה פלאים לעור הגוף. הבננה גם היא מייצבת את לחץ הדם, מחזקת את העצמות ומגנה על הלב. עלי בייבי טריים  מכילים מכל טוב וההחלטה לצרוך עלי בייבי לפחות פעם בשבוע תזכה את גופכם בברזל, אשלגן, מגנזיום, סידן, נוגדי חימצון ועוד. בנוסף, עלי הבייבי עוזרים בחיזוק של המערכת החיסונית, בשיפור של האנרגיה היומית ובשיפור של תפקוד מערכת העיכול, אז מה עוד צריך? אלו הם רק חלק מאותם יתרונות בריאותיים המשויכים אל פירות וירקות וזאת במקום הנזקים של הממתקים המעובדים ומלאי הסוכר והחטיפים המלוחים.

 

חוזרים לטבע – לא מתפשרים

רוב האנשים מסכימים עם כך שירקות ופירות מהווים חלופה בריאה לממתקים וחטיפים מלוחים, שכן היום אנשים מודעים לנזקים של מאכלים עתירי שומן ועתירי סוכר לבריאות. במשרד החקלאות מסכימים גם כן  שפירות וירקות הם מרכיבים חשובים מאוד לתזונה בריאה. למעשה, צריכה קבועה של פירות וירקות כחלק קבוע מהתזונה היומית יכולה לסייע רבות בהפחתת הסיכון למחלות שונות ולתרום לתחושת השובע ולאנרגיה היומית. פירות וירקות מהווים מקור ישיר לאנטי אוקסידנטים ורבים מהם כוללים ויטמינים חשובים כמו למשל ויטמין C, E  ועוד. בנוסף, הם גם מכילים סלניום שידוע כמעכב תהליכי הזדקנות ובטא קרוטן. קבוצת מזון זו חשובה ביותר ויכולה לעזור להגיע אל אותה מטרה נכספת של בריאות אופטימאלית. כעת, כל שנותר לעשות הוא לבחור את אותם ירקות ו/או פירות מועדפים ולהמתין עד שיביאו אותם לפתח ביתכם. בהצלחה!