על מצלמות ועל אביזרים לגופרו

אם אתם נמנים על חובבי הצילום בכלל וצילום הווידאו בפרט – קרוב לוודאי, שכבר מזמן עשיתם את הצעד ועברתם לשימוש במצלמות האקסטרים "גופרו" – או לפחות עשיתם את כל הבירורים על מצלמות אלו ועל תכונותיהן, מתוך כוונה לרכוש אותן בקרוב. מצלמות אלו, נחשבות לדור החדש של מצלמות הווידיאו והן מתאפיינות במגוון תכונות ייחודיות כגון: גודל ומשקל קטן במיוחד (בהשוואה לשאר סוגי מצלמות הווידאו), רמת עמידות גבוהה מפני זעזועים וחבלות ובעובדה שהן מאפשרות צילום ברמה גבוהה ואיכותית – במיוחד, בתיעוד של פעולות ספורט מסוגים שונים. מצלמות אלו נחשבות כיום למבוקשות ולפופולאריות מאוד בכל רחבי העולם. כחלק מכך, התפתחה תעשייה שלמה מסביב למצלמות אלו וכיום, ניתן לרכוש גם מגוון רחב של אביזרים לגופרו. בכוחם של אביזרים אלו לשדרג ולהעצים את חווית הצילום במצלמות.                                                                                                          

כל מי שתר אחר אביזרים נלווים שונים עבור מצלמת הגופרו אשר ברשותו – יגלה מהר מאוד, את מבחר האפשרויות הגדול אשר מוצע עבורו בתחום. בין היתר, ניתן לרכוש: שלטים להפעלה מרחוק, כבל  hdmi המאפשר את חיבור המצלמה מסך hd, תפס צד לקסדה של אופניים (ואביזרים נוספים אשר ייעודם להקל על הצילום בעת הרכיבה), ידיות אחיזה בדגמים ואורכים שונים, חצובות והאפשרויות הן עוד רבות ומגוונות. מבחר האביזרים המיועדים לגופרו הינו גדול ומגוון במיוחד – כאשר כל אחד, יוכל לבחור מההיצע את האביזרים אשר יקלו, ייעלו וישדרגו את השימושים הפרטניים שלו באותה המצלמה אותו הוא מחזיק ברשותו.
על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת האביזרים?

ישנם כאמור, מגוון רחב של סוגי אביזרים לגופרו כאשר כל אחד מהם טומן את היתרונות שלו עבור המשתמשים במצלמה. בכדי לבחור את האביזרים אשר יענו על הדרישות שלכם בצורה הטובה ביותר, קיימת חשיבות לשים דגש על מספר פרמטרים ובין היתר: התאמת האביזר לדגם הספציפי של המצלמה אשר ברשותכם. בחירה באביזרים אשר יקלו וישדרגו את חוויית הצילום שלכם – לדוגמא, אם אתם משתמשים במצלמה בעיקר לתיעוד בעת רכיבה על אופניים, חפשו לעצמכם אביזרים ייעודיים עבור מטרה זו. דוגמא נוספת, אם אתם רוצים ליהנות מחוויית צפייה איכותית יותר בתכני המצלמה, חפשו כבל hdmi או כבלים מסוגים אחרים אשר יאפשרו לכם לקבל מענה על דרישותיכם.

אין ספק שמצלמות האקסטרים של גופרו, תרמו תרומה גדולה לאיכות וחווית הצילום ובעיקר עבור חובבי הספורט. יחד עם זאת, בכדי להוציא את המקסימום מהמצלמה, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש גם על בחירת דגם המצלמה וגם על רכישת האביזרים הנלווים אשר בכוחם לשדרג את חוויית השימוש במצלמה.