עיצוב חדר הרחצה באמצעות ארונות אמבטיה

שם הכותב: מילות, שם הלקוח: אחים לוי יבואני קרמיקה בע"מ, מילות מפתח: ארונות אמבטיה, קרמיקה למטבח

משפצים או בונים את חדר הרחצה בביתכם? זה הזמן לדעת הכול על פתרונות אחסון המיועדים לחדרי הרחצה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע פונקציונאלי ודקורטיבי כאחד של פתרונות אחסון המותאמים לחדרי הרחצה, לרבות, מוצרי פרזול מעוצבים לתליית מגבות, ארונות קיר בגדלים שונים, ארונות תלויים ועוד.

ארונות אמבטיה ניתן להגיש כיום בשני סגנונות עיצוב עיקריים, הראשון, ארונות אמבט המוצבים על גבי רצפת החדר, והשני, ארונות אמבט תלויים המעניקים מראה עיצובי חדשני ומקורי לכל חדר רחצה. בשני המקרים, ארונות האמבט האיכותיים מיוצרים מחומרים העמידים ללחות ומים, דבר המאפשר לכם ליהנות מפריטי ריהוט לטווח הרחוק. את ארונות האמבטיה המשווקים כיום תוכלו לרכוש במבחר גדלים ועיצובים, ובכל אחד מהם תוכלו למצוא פתרונות אחסון אופטימאליים בהתאם לצרכי האחסון האישיים שלכם בכל הנוגע לאחסון מגבות, פריטי טואלטיקה וכדומה בחדר הרחצה. ארונות האמבט הן רק חלק מפריטי הריהוט המודרני המותאמים לחלל חדר הרחצה, ובחללים גדולים יותר ניתן לאבזר את חדר הרחצה בפריטי ריהוט נוספים כגון: טואלט, מדפי זכוכית תלויים וכדומה.

ארונות מעוצבים לאמבטיה

בחדרי הרחצה המודרניים מושם דגש נרחב על ההיבט העיצובי של כלל המוצרים המאבזרים את חלל החדר, לרבות, כלים סניטריים מעוצבים, אמבטיות צורניות ומעוצבות, פריטי ריהוט וכדומה. בכל הנוגע לארונות האמבט, תוכלו ליהנות כיום מהיצע הולך וגדל של ארונות מעוצבים הכוללים בין היתר: ארונות מודרניים עם כיור כפול, ארונות מודרניים המיוצרים מקוורץ, ארונות משולבים במשטחי זכוכית, ארונות אמבטיה מעץ כפרי, ארונות תלויים עם דלתות אפוקסי, ארונות קוורץ פורמייקה ועוד.

בדומה להליך בחירת אריחי קרמיקה למטבח או לחדר האמבט, גם הליכי בחירת פריטי הריהוט לחדר האמבטיה מחייבים אתכם לבצע התאמה מלאה בין גודל החדר, הקו העיצובי המועדף עליכם וכמובן ההיבט הפונקציונאלי של פריטי הריהוט בכל הנוגע לפתרונות אחסון בחדר הרחצה. על מנת להפוך את חדר הרחצה שלכם לחדר אווירה נעים ומפנק, אנו ממליצים לכם אומנם לרכוש ארונות אמבט מעוצבים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם, אך יתרה וחשוב מכך: הקפידו לרכוש ארונות אמבט בהם ניתן לאחסן כמות גדולה של פריטים המאוחסנים בדרך כלל בחדרי הרחצה, לרבות, חלוקי רחצה, מגבות רחצה, נעלי ספא, תמרוקים שונים, מוצרי טואלטיקה, סבונים וכדומה. כיום, בדומה להיצע של אריחי קרמיקה למטבח תוכלו למצוא גם היצע מרשים אריחי קרמיקה לחדרי הרחצה, דבר המאפשר לכם להרכיב חלל עיצובי קונספטואלי, מודרני ומפנק, אך חשוב יותר מהכול: הקפידו על כך שכל  פריט המצוי בחדר הרחצה יהווה פריט פונקציונאלי.