מתכונים בריאים בעשר דקות

אם בעבר רוב האנשים נהנו מאכילת המבורגרים, פיצות ומנות נוספות מתפריט המזון המהיר של מסעדות רשת שונות, כיום המגמה השתנתה לחלוטין ומגמת הבריאות היא השולטת. אנשים מודעים להשפעתם של המאכלים אותם הם מכניסים לגופם על אורח חייהם ומצב בריאותם ולכן רבים אימצו את אורח חיים צמחוני וטבעוני ששם דגש על ירקות, פירות ועדשים ומעדיפים להכין את האוכל הבריא בביתם.

 

למרות ההחלטות הנבונות של רבים לאכול אוכל בריא וביתי, מדי פעם המציאות מובילה לבעייתיות ביישום הדברים וזאת משום יום העבודה העמוס ורווי המטלות שגורם לרבים להפר את אותו איזון בריאותי תזונתי בו הם מעוניינים ולהזמין מאכלים ממסעדות או להכין מנות לא בריאות לארוחת הערב. שכן, רוב האנשים סבורים שהכנת תבשילים ומנות בריאות מחייבת  תהליך ארוך ומייגע ולא תמיד הם יכולים או מרגישים שהם מסוגלים לפנות זמן לבישולים. הפתרון לבעיה זו קיים ונקרא מתכונים בעשר דקות , קרי,  מתכונים קלים, אותם ניתן להכין במהירות וליהנות מהטעם העשיר של המתכון.

 

מאמצים מתכון בריא וטעים

כאן כל שצריך לעשות הוא "לאמץ" את אותו מתכון המתאים לאורח חייכם מתוך היצע המתכונים המיועדים לקהל הצמחונים, הטבעוניים והקרניבורים וליהנות מהכנה מהירה של המנה הרצויה. אם אינכם מעוניינים להתחיל ולהקדיש יותר מדי זמן לחיפוש המתכון המתאים, חפשו אתר אינטרנט שמציע מבחר גדול של מתכונים ומאפשר קבלת מתכונים היישר לתיבת המייל (דבר שמצריך הרשמה חד פעמית קצרה ומהירה), מתכונים המתאימים גם ליחידים וגם למשפחות וכאלו שיספקו לכם אפשרות לארוחת ערב עשירה בטעמים ובריאה. היצע האפשרויות מהן תוכלו לבחור את אותו מתכון מהיר (באם אתם מעוניינים לבחור את המתכון בעצמכם ולא להסתפק ממתכון הנשלח היישר לדואר האלקטרוני כחלק מהמלצה יומית, כמו למשל מתכון סלט עדשים ובטטה) הוא גדול וכולל מנות מיוחדות המותאמות לקהל הטבעונים, מנות דיאטטיות, מתכוני מנות ללא לקטוז, מתכוני שאריות, מתכוני פרווה ועוד. בנוסף, ניתן להחליט על הכנה מהירה של מתכוני פשטידות וקישים בעשר דקות, מתכוני תבשילים, כריכים, סלטים, מאפים, מתכונים מיוחדים לילדים והרשימה עוד ארוכה.

 

לסיכום, סקרנים לגבי אותו מתכון מהיר הכנה של סלט עדשים ובטטה? מעוניינים ליהנות ממתכון עסיסי שמבטיח לכם שילוב קסום, של עדשים ירוקות (ללא בישול), גבינת פטה, אגוזים קלויים ובטטה מקורמלת המתאימה לשישה אנשים? יש לנו בדיוק את המתכון הבריא בשבילכם וכן רשימה ארוכה של מתכונים נוספים הכוללים מתכונים בעשר דקות, מתכונים ברבע שעה ומתכונים בעשרים דקות. אז שיהיה בתיאבון..