מקצוענות היא מילה חיובית

יש לי חברה שהחליטה שגם היא יודעת לעשות כסף מהכסף שלה. היא עשתה מספר קורסים באונברסיטה הפתוחה ובקורסי ערב והחלה לבנות לעצמה תיק השקעות. היא יסודית, ותלמידה טובה וזכתה להצלחה נחמדה. הצלחה הכוללת עזרה בקניית דירות לילדיה ולחיי רווחה לעצמה. הצליח לה.                                                                                           money

כדי לדעת מה זה בכלל ניהול תיקי השקעות, בדקתי את הנושא וחברתי נתנה לי הסבר: 'תיק השקעות הוא שילוב של נכסים כלכליים המוחזקים ע"י מוסדות פיננסיים, פירמות וחידים. תיק השקעות משמש אמצעי לצמצום מסוים ברמת הסיכון הכוללת של הנכסים המוחזקים. במילים אחרות, ניתן להקטין את רמת הסיכון בתחומים מסויימים (בעיקר סיכון ספציפי – סיכון המשפיע על מספר קטן של נכסים) ע"י אחזקת מספר נכסים. נכסים אלה יכולים להיות מניות, אגרות-חוב, אופציות, תעודות שונות, מקרקעין, חוזים עתידיים, וכל פריט אחר שצפוי לשמור על ערכו הכלכלי'. כל הכבוד להסבר המקצועי…

אך לא כולם יודעים ומומחים בניהול תיקים כספיים שלהם. רובנו צריכים עזרה מקצועית ואם לפנות למקצוענים, אז לפנות ל'פיטנגו' השקעות בע"מ. החברה בעלת ותק של עשרים שנים ומתמחה בניהול תיקי השקעות.

מנהלי 'פיטנגו' השקעות בע"מ הם בעלי החברה. ארבעת המופלאים האלה: יורם דוז'י, יאיר קרן, זוהר רוזן, משה דרנגר מומחים בניהול תיקי השקעות פרטיים ומוסדיים. בין התיקים יש תיקים סולידיים לחלוטין וכאלה הרפתקניים יותר עם אחזקה גבוהה במניות.

איך יודעים שניהול תיקים נעשה בדרך טובה ויעילה? פשוט! – הלקוחות נאמנים במשך שנים. זאת ההוכחה הניצחת לטיב ניהול ההשקעות ולטיב השרות במצבי שוק משתנים ולפעמים גם הפכפכים. בזכות הניסיון הרב והמוטיבציה הגבוהה הם מגיעים להישגים מעולים ושומרים על רמה גבוהה של תשואה.

כמנהלי תיקי השקעות הם מחליטים אלו נכסים לכלול בתיק המסויים לפי מטרות בעל התיק ולתנאים הכלכליים המשתנים. למשל, אלו נכסים לרכוש, באיזה סכום, עיתוי הרכישה ועיתוי המימוש. בדרך כלל קבלת החלטות אלה נעשית בעזרת מדדי ביצוע, כמו תשואה רצויה והסיכון המשויך לתשואה זו. יש לזכור, שמקובל להשוות תיקי השקעות שונים ולבחון את רמת התשואה והסיכון בכל תיק על-פי סוגי הנכסים המצויים בהם.

למדתי הרבה, אך האם אסתכן ואנהל את כספי בעצמי? ממש לא! יש צורך בעצבים של ברזל כדי לא להבהל מכל שינוי במניה מסויימת. לא לקבל התקף לב מכל ירידה דרסטית ולא לקבל התקף שמחה מכל עליה מטאורית. בקיצור, שמקצוענים ינהלו לי את הכסף!