מערכת וירטואלית לניהול נתוני הנוכחות שלכם

שעון הנוכחות הוא חלק משמעותי משגרת היום של מרבית העובדים בישראל. כאשר נכנסים לעבודה ויוצאים ממנה זה הרגע להחתים שעון ולתעד את הנוכחות בעסק כדי שאפשר יהיה להפיק עבור העובד את תלוש המשכורת ועליו תיעוד שעות העבודה כחוק. אבל מה קורה עם עובדים שעובדים מן השטח או מן הבית? שוק העבודה כיום גמיש ומורכב יותר, וחשוב מאד לאפשר לעובדים לדווח בצורה יעילה וידידותית.

שעון נוכחות אינטרנטי פותר את הבעיה בקלות ובמהירות ומאפשר דיווח שעות עבודה מכל מקום באמצעות האינטרנט. זה הגיוני לחלוטין שבעולם של היום מערכת הנוכחות תאפשר התחברות מכל מחשב שיש לו גישה לרשת, ולשיטה הזו יתרונות רבים נוספים. חשוב לדעת, עם זאת, ששעון נוכחות באינטרנט אינו מבטל בהכרח שיטות קיימות. אפשר להעביר לשעון הנוכחות הוירטואלי את המידע גם דרך שעון ביומטרי, דרך שיחת טלפון או דרך קורא הכרטיסים של השעון הקיים. שעון נוכחות וירטואלי איכות משפר את גמישות המערכת מבלי לפגוע ביכולותיה.

העתיד של מערכת הנוכחות שלכם

מערכת תיעוד שעות הנוכחות קשורה קשר ישיר למערכת השכר ומומלץ מאד לשאוף לנהל את שתי המערכות הללו ביחד. כדי להימנע מהקלדות כפולות רצוי שחשב השכר יקבל את המידע ישירות מן המערכת ויוכל להפיק דוחות, תלושים, ואפילו סימולציות לצורך דיוני שכר. כל האפשרויות הללו קיימות כאשר בוחרים שעון נוכחות אינטרנטי ברמה גבוהה, ומשמעותן היא חיסכון אדיר בזמן עבודה, מניעת טעויות הקלדה וטעויות אנוש. המערכת תאפשר לחשב לזהות במהירות ובקלות כל בעיית נוכחות ותקלת דיווח מצד העובדים. המערכת הגמישה תאפשר התאמה לחוזים של כל עובד, לתנאי העסקה שונים וגם הפקת התראות על כל סוג של חריגה. כך אפשר לדעת שכל הנושאים מטופלים בצורה מיטבי ובזמן אמת.

גורמים נוספים שייהנו מן המערכת הם העובדים עצמם וכמובן אנשי ההנהלה. באשר לעובדים, הם נהנים ממערכת גמישה וידידותית יותר שמאפשרת להם דיווח שעות עבודה מכל מקום באמצעות האינטרנט ומסוגלת להנפיק להם כל דוח ומידע על כל היסטוריית העבודה שלהם בחברה. ההנהלה יכולה להגיע בכמה לחיצות כפתור למידע חשוב ורלוונטי על סעיף הוצאה כבד במיוחד – כל משכורות החברה. המערכת תנפיק דוחות מרתקים שמאפשרים לחברה לסקור את ההוצאות הללו בצורה מעמיקה ויסודית ולגלות בהקדם כל תקלה, בעיה וכשל. לבסוף, המערכת מנוהלת ומאוחסנת על ידי בית התוכנה עצמו וכך אפשר לדעת בביטחון שהנתונים מגובים ומתוחזקים בצורה הטובה ביותר.