מערכות BI- הדרך להפוך מידע לידע

בעידן שלנו, בו כל העולם הפך לשוק אחד גדול ומגבלות הקשורות למיקום גיאוגרפי כבר אינן משחקות תפקיד, התחרות בין עסקים הפכה להיות משמעותית מאוד. היום כל העסקים בתחום מסויים הם מתחרים זה של זה ללא קשר לגודל העסק או מיקומו על פני הגלובוס. לכן, מנהלי עסקים צריכים להיות מעורים בכל המתרחש בשוק, ויותר מכך- להיות מעודכנים בכל דבר המתרחש בעסק שלהם. לשם כך ישנן מערכות BI כמו שמציעה חברת גרינהאוס. מערכות אלה מציגות בפני המנהל נתונים עדכניים ועורכות עבורו את ניתוח הנתונים. התוצאה המוגמרת היא תמונת מצב ברורה ואף מסקנות ברורות על אופן הפעולה הרצוי.                                                                                                                       confident male business team

תיאום בין כל מחלקות החברה

במיוחד בחברות גדולות, כמו גם בארגונים ציבוריים גדולים ניתן לראות לא פעם כי כל מחלקה עובדת תוך התחשבות במתרחש בתוכה מבלי להתחשב כמעט במתרחש במחלקות האחרות. כאן חייבת להיות בקרה אשר מכוונת את כל האחת מהמחלקות לפעול על פי כלל ההתרחשויות בכל חלקי החברה. שינוי משמעותי בביקוש מוצר מסויים מחייב מייד שינוי בייצור בכדי שלא יווצר חוסר או עודף. תזרים המזומנים או נתונים אחרים ממחלקת הכספים מחייבים שינויים לכאן או לכאן מבחינת הרכש- הספקים איתם נמצאים בקשר, העדיפות שנותנים לרכישה אחת על פני אחרת ועוד. את כל אלה מציעה חברת greenhouse באמצעות מערכת חכמה אשר דולה באופן קבוע נתונים מכל מחלקות החברה, מצליבה את כולם וכך מציגה את התמונה ואת השינויים וההוראות שיש לתת בכל אחת מן המחלקות.

התאמה לקצב ולניידות של היום

המערכות שמציעה חברת גרינהאוס הן מערכות קלות לתפעול, גמישות, המשתנות בהתאם לצרכי החברה. המערכת מבצעת חיפוש אחר נתונים רלוונטיים המתאימים לאופן התנהלות החברה. סינון כזה מציג נתונים ומסקנות מדוייקים יותר. בנוסף, המערכות שמציעה greenhouse מתאימות כולן גם לשימוש בטאבלטים ובסמארטפונים. המוביליות היום היא חשובה מאין כמוה. מנהל אשר נמצא בסדרת פגישות בחו"ל או אפילו נמצא כמה ימים מחוץ למשרד ומעוניין בקבלת נתונים יוכל לעשות זאת דרך הנייד בכל עת שירצה. במיוחד אם הוא נמצא זמן לא קצר מחוץ למשרד הדבר מהווה יתרון משמעותי.

 

מערכות המספקות פתרונות מהירים וארוכי טווח

על מנת לבצע שינויים בחברה ישנו צורך בפתרונות. המערכות החכמות מציגות פתרונות מהירים הניתנים למימוש באופן מיידי וגם פתרונות הנעשים בשלבים כעבודה ארוכת טווח.