מגוון כלים לקידום אתרי אינטרנט

אם בעבר בנייתו של אתר אינטרנט או בניית אתר תדמית היתה מספיקה בכדי לקדם את העסק ולהריץ אותו קדימה, היום גם האתר עצמו צריך הנעה והרצה. דמיינו לכם את רשימת התוצאות המתקבלת בגוגל לתור. בעבר התור היה קצר והיה ניתן לראות את כל התוצאות בדף. היום התור ברוב התחומים ארוך כל כך עד שהוא מתפרס גם על פני עשרה עמודים ויותר. אתר אשר נמצא אי שם בדף השמיני, שישי ואפילו השני לרוב לא יהיה זמין לגולש וחבל. היום ישנם כלים לקידום אתרים אשר בעזרת השקעה ולימוד ניתן להביא את האתר למקום טוב יותר.      Woman with the word WWW

קידום אתרים אורגני

אם אינכם בעלי זמן מיותר ומיומנויות רבות בתחום הקידום, קידום אתרים אורגני בעזרת חברה המתמחה בתחום הוא הדרך לקדם את האתר לאורך זמן. לחברות קידום אתרים ישנם כלי קידום אתרים רבים בהם הן עושות שימוש. מדובר על שילוב של בניית קישורים ושותפויות עם אתרים אחרים, פרסום מאמרים, ביצוע אופטימיזציה של האתר כך שיכלול מילות מפתח בהן משתמשים הגולשים בבואם לחפש מידע בתחום ועוד. מדובר על עבודה רבה אשר לוקחת זמן רב. בנוסף לקידום עצמו מתבצע כל העת ניתוח ובדיקה של תוצאות הקידום באמצעות כלי קידום אתרים כאלה ואחרים שהם אתרים המאפשרים לנתח פעולות ולראות את תוצאותיהן, לבצע מחקר מילים ועוד.

קידום ממומן של גוגל

בניגוד לקידום אתרים אורגני אשר עושה  עבודה הדרגתית לטווח ארוך, קידום ממומן של גוגל הוא מצויין כשרוצים להגיע לידיעתם של כמות גדולה של גולשים בזמן קצר. באמצעות תשלום לגוגל אותו תשלמו פר הקלקה תקבלו את הלוקסוס שאתרכם יופיע בראש רשימת התוצאות כשהוא מסומן כמודעה ממומנת אך כך יחשף לגולשים רבים.

דוגמה לכלי קידום אתרים: ארגז הכלים של גוגל

כיוון שגוגל היא מנוע החיפוש המרכזי, החברה עצמה מספקת ארגז כלים לקידום אתרים משלה.- Google webmaster tools . כיוון שגוגל מספקת ארגז כלים זה הוא מאפשר לבעל האתר או למקדם האתרים לראות את האתר מהזוית של גוגל. הם יכולים לראות כיצד המידע שנמצא באתר מתקבל ונסרק על ידי גוגל ומהם המקומות שיצרו קשיים. למערכת יש להרשם באמצעות חשבון הגוגל. יש לאפשר לגוגל גישה אל דפים מסויימים באתר שאתם מעוניינים לקדם. נתונים נוספים שתוכלו לראות באמצעות המערכת היא האתרים אשר מפנים באמצעות קישורים אל האתר שלכם.