לעסק חכם – התקינו קליקוויו

כאשר מדברים על עסק חכם אנשים רבים מרימים גבה. האם קיים בעולם 'עסק טיפש'? הרי עסק אינו אדם ואין לו מאפייני אישיות. זוהי כמובן אמת, ובכל זאת ניתן לנהל את העסק בצורה חכמה יותר לקבלת עסק יעיל ומהודק. דמיינו עסק שבו כל עובד מנהל את ענייניו בדרך אחרת – האחד מתעד את כל פעולותיו במחברת, השנייה מקלידה את כל המידע לגיליונות אקסל ואיש כרצונו יעשה. זה יכול לעבוד בעסק קטן, אך בעסק גדול יותר מדובר בצורת הנהלה שפוגעת ביעילותו של העסק ובתפקודו. הנתונים של עובד אחד אינם זמינים לחברו, השקיפות אפסית, מידע מוקלד שוב ושוב למערכות שונות ופערי ידע נוצרים חדשות לבקרים. עסק שכזה אינו יכול לגדול ולהתפתח.
איך הופכים את העסק שלכם לעסק חכם?
כדי להימנע מעסק לא יעיל ומיושן ההמלצה החשובה ביותר היא לשקול ברצינות התקנה של מערכת bi איכותית. האותיות BI מציינות את ראשי התיבות באנגלית של המילים Business Intelligence שפירושן אינטליגנציה עסקית. היתרון הראשון והבסיסי של מערכת שכזו הוא יצירת מקום שאליו כל העובדים מכנסים את סך יכולותיהם ותפוקותיהם לקבלת מאגר ידע מקיף שמעניק לכם נקודת מבט רחבה יותר ויעילות גבוהה יותר בשווקים התחרותיים של היום.
דמיינו מקום אחד שממנו ניתן לשאוב את כל הפעילויות שהתרחשו בעסק שלכם: השוואות בין ספקים, ניתוחי מלאי ותוכניות אספקה,ניתוחים של שרשרת האספקה… זהו בדיוק התיאור של עסק חכם שמעניק למנהל שלו יתרון יחסי בעולם מורכב של פעילות עסקית מגוונת. מערכת פעילה שהוטמעה היטב תעניק לכם תובנות עסקיות שלא יסולאו בפז בזמן אמת. נראה שלמערכת כזו יש אך ורק יתרונות, אך יש לשקול את התקנתה בכובד ראש מכיוון שמדובר בטלטלה של ממש עבור העסק כולו. במקרים רבים העובדים הוותיקים יתנגדו לשינוי צורת העבודה המוכרת ונדרשת דחיפה חזקה ביותר מצד ההנהלה והחברה המטמיעה כדי להקפיץ את העסק לשלב הבא.
מערכת bi תסייע לכם להתמודד עם תהליך ההטמעה במהירות ובהצלחה. למערכת איכותית זו של קליקוויו יש תהליך הטמעה מובנה ומהיר שמלווה על ידי טובי המומחים. הדרך הנכונה טמונה ביכולתה של החברה המטמיעה ובהיכרות שלכם עם העסק, עם יכולות העובדים ועם מידת התנגדותם לשינוי. זכרו שמערכת איכותית תאפשר לכם לשלוף את מידע גם באמצעות טאבלט ואפילו באמצעות הטלפון החכם, ותעניק חווית משתמש מיטבית שתפוגג את החששות שנובעים מן השינוי האדיר בצורת הניהול של העסק.