כרטיסים לתערוכת הלגו- בילוי מושלם לקיץ עם הילדים

מחפשים בילוי לקיץ עם הילדים? פעילות מושלמת, שמתאימה לקבוצה רחבה של גילאים? את פארק הלגו בחולון אתם מכירים? בין אם כן ובאין אם זו הפעם הראשונה, שאתם שומעים על כך, הגעתם למקום הנכון!
פארק הלגו בחולון הוא אטרקציה ברמה בינלאומית, שמאפשרת לכם ולילדכם לשהות במתחם מקורה, וליהנות משפע אטרקציות על "טהרת הלגו"? אילו פעילויות ואטרקציות יש במקום? והיכן ניתן להשיג כרטיסים לתערוכת הלגו?

פארק הלגו- עשרות אטרקציות במתחם אחד וממוזג!

פארק הלגו הוא מתחם ענק, המשתרע על פני 3000 מטר מרובע, פעול בין התאריכים 14.7.2018- ועד ה 1.9.2018 ממקום בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק, ומציע עשרות אטרקציות לגדולים ולקטנים, ממתחמי ג'ימבורי, תערוכת לגו, ושלל פעילויות, שייסעו לכם ולילדים שלכם להינות, להשתולל ולחזור עם חוויות, שנועדו רק לחופש הגדול.

מה בתפריט?

מתחמים לקטנטנים

הקטנטנים שלכם יוכלו להינות מלונה פארק "כמו של פעם" עם קרוסלת סוסים, מתקן גלגל עצום, ומתקנים נוספים, רכבת חשמלית, שבה תוכלו לנסוע עם כל המשפחה. שהיה בתחמי הקטנטנים, מאפשרת לכם לבלות וגם לנוח, להינות ממנעמי בית הקפה, בזמן שהקטנים נמצאים במשחקייה נעימה ובטיחותית, בריכת כדורים, מגלשות, מזרני פעילות ועוד.

מתחמים לילדים גדולים

לילדים ולמבוגרים היצירתיים במיוחד, מחכה קיר גרפיטי עצום, ממש בכניסה לפארק, המאפשר לכם ליצור גרפיטי לגו מלבינים, שיחכו לכם ממש ליד. פליימוביל הולך לככב כאן, ושומרי החוק, יוכלו לנוע ב"מכוניות משטרה" צהובות, ולשמור על הסדר לטובת העוברים והשבים! אוהבי האקסטרים ייהנו מקפיצת בנג'י הראשונה בחייהם, במתחם אורבני מיוחד, שנבנה כולו מלגו. אנו מאמינים, שחינוך טוב מתחיל מעבודת ידיים, ולכן גם כאן יצרנו עבורכם מתחם בנאים, בו יוכלו הילדים שלכם להתנסות בבניין בניינים מלגו!  הילדה שלכם היא נסיכה מלידה, עבורה ועבור חברותיה יצרנו טירה קסומה, שתאפשר לה להתחפש, להתאפר, להתגנדר ולשהות בממלכה קסומה, ואף להצטלם בה למזכרת!

מתחם הפלייסטיישן של פליימוביל

פארק הלגו בחולון מציע מתחם מסכי פלזמה, שיאפשר לילדים שלכם להינות ממשחקי המחשב האינטראקטיביים של לגו, משחקים, נינג'גו, הארי פוטר במבוך, המסע אל האטלנטיס, אבירי הלגו, שמפתחים בעיקר את הזריזות, מכרה היהלומים, דינוזאורים, משימה למאדים, משלחת למצולות, מרוצי לגו, אינדיאנה ג'ונס ועוד.

המתחם עצמו כולל את תערוכת הלגו, ובו ניתן לפגוש בובות בגודל "אמיתי" להצטלם איתן ולהתפעל מהעבודה רבת השעות, שהושקעה בהרכבתן. פארק הלגו הוא הבילוי האולטימטיבי למשפחות, שרוצות למצוא פתרון משותף לבילוי משפחתי בימי הקיץ החמים, בסביבה בטוחה, נעימה וממוזגת עם חניה צמודה ונוחות מרבית.

כרטיסים לתערוכת הלגו ניתן ואף מומלץ להזמין מראש, תוכלו לקבוע את מועד ההגעה שלכם באמצעות לחיצת על הלינק לרכישת כרטיסים באתר הרשמי של פארק הלגו בחולון ובנוסף, תוכלו לרכוש כרטיסים דרך אפליקציית איוונטים.