כל מה שרציתם לדעת על שיקום הפה המלא

שיקום הפה הוא תחום העוסק בשיחזור שיניים בכדי לשפר את בריאות הפה, את התיפקוד והאסתטיקה שלו, באמצעות טיפולים מתאימים ברמה גבוהה. אנשים רבים סובלים מנזקים בשיניים ובחלל הפה, אשר גורמים להם אי נעימות, תפקוד לא תקין ואף מבוכה רבה בחברה. כאשר מדובר בנזקים בהיקף גדול, יתכן שיידרש שיקום מלא של הפה. בשורות הבאות נציג את כל המידע הרלוונטי לגבי שיקום מלא של הפה.Dental care

מה זה בדיוק שיקום פה מלא?

שיקום פה מלא או שחזור פה מלא כרוך במספר הליכי רפואת שיניים קוסמטית שנועדו לשפר את הבריאות ואת המראה של החיוך שלכם. שחזורים בדרך כלל מומלצים ללקוחות שיש להם שיניים שניזוקו, נשחקו, או חסרות לגמרי. שיניים פגומות לא רק משפיעות לרעה על המראה שלכם, הן יכולות גם להחליש את יכולת הלעיסה שלכם וליצור חוסר איזון בפה. כל טיפולי השיניים הבאים עשויים לשמש בפעולות השיקום, בהתאם למידת הנזק של השיניים: חזיתות חרסינה, כתרי שיניים, שתלים דנטליים, שיניים תותבות, סתימות, גשר ועוד.

איך צריך לגשת להליך שחזור מלא של הפה?

בשלב ראשון, תוכלו לבקר רופא שיניים המתמחה בתחום לצורך הערכה יסודית. רופא השיניים יערוך בדיקה של מצב השיניים, יפנה לצילומי רנטגן, יאסוף את היסטוריית טיפולי השיניים שלכם וייתן לכם המלצות לטיפול. המידע השלם יאפשר לרופא השיניים לקבוע את האפשרויות השונות הזמינות עבורכם לשחזור הפה, כדי להחזיר אותו למצב נאה ופונקציונלי. רופא השיניים יצביע בפניכם על העלויות השונות, ואת משך הטיפול, וביחד תוכלו להגיע לתוכנית הטיפולים שמתאימה לכם.

האם אני צריך לבחון אפשרות של שיקום פה מלא?

אם יש לכם שיניים שנפגעו קשה או שאתם סובלים מסימפטומים כגון כאבי ראש, כאבי לסת, או קולות פצפוץ בלסת, אתם צריכים לבדוק אפשרות של שיקום הפה. אם הפה שלכם הושפע על ידי מחלת חניכיים, או ששיניים חסרות גורמות לכם קשיים בלעיסה, סביר להניח שאתם יכולים להפיק תועלת מהליך זה. אנשים שהשיניים שלהם נשחקו כתוצאה מהרגלים של חריקת שיניים יתכן שגם יזדקקו לטיפול.

מה העלויות?

שחזור פה מלא הינו טיפול המותאם אישית לכל לקוח לפי צרכיו, ולכן העלות יכולה להשתנות במידה רבה מאדם לאדם. אדם אחד יזקק אך ורק למספר סתימות, ואילו אצל אחר הטיפול יכלול שיניים תותבות. כדי לברר מה העלויות המדויקות של השיקום הנחוץ לכם, עליכם לגשת לבדיקה על מנת לקבל הצעת מחיר.