כיצד תבחרו עורך דין המתמחה בענייני פירוק חברה

מחפשים עורך דין המתמחה בתחום של פירוק חברה? מבולבלים מרשימת עורכי הדין הארוכה שמוצעת לכם ולא יודעים במי לבחור? אם אתם מחפשים עורך דין, שיעמוד לצדכם, ויוכל לסייע לכם להתמודד עם התקופה הלא פשוטה הזו של פירוק החברה שברשותכם, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לאתר את עורך הדין המתאים:                                p549389_m

  1. האם יש לו ניסיון בתחום – בין אם מדובר בעורך דין המתמחה בתחום של פירוק חברה או אפילו עורך דין שהוא גם כונס נכסים, כשבוחרים עורך דין, חשוב לבדוק מראש האם יש לו ניסיון בתחום הרלוונטי, שבו זקוקים לעזרה. נכון, ישנם לא מעט עורכי דין שהם על תקן של כונס נכסים או אולי מתמחים בשירותי פירוק חברות, ובכל זאת, לא כל אחד מהם בהכרח מתאים ולא כל אחד מהם הוא גם בעל ניסיון, שיכול לעזור לו לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר.
  2. קבלת המלצות וגם חוות דעת מלקוחות קודמים – מומלץ לכם לפנות ללקוחותיו של עורך הדין שאתם שוקלים להיעזר בשירותיו ולבדוק מולם האם היו מרוצים מהשירות שהוא הציע. כמו שעושים כשמחפשים עורך דין על תקן של כונס נכסים, כך יש לעשות גם כשמחפשים עורך דין לצורך פירוק חברה. כדאי לבדוק מול הלקוחות האלה כיצד התנהל השירות שהוצע, האם היתה כימיה טובה, האם התוצאות של הטיפול היו משביעות רצון ועוד.
  3. כמה עולה השירות – עלות השירות שמציע עורך דין המתמחה בשירותי פירוק חברה או אולי כזה שהוא גם כונס נכסים יכולה לנוע על טווח רחב מאד. לפני שבוחרים את עורך הדין שבו נעזרים, כדאי לבדוק מראש כמה עולה השירות, מה זה כולל ועוד. מומלץ לפנות לכמה עורכי דין שונים ולהשוות בין המחירים, ולו כדי לקבל מושג כללי באשר לעלות השירות. חשוב לזכור, גם אם השירות עולה לא מעט כסף, במקרים כאלה מומלץ שלא לחסוך ומוטב לבחור עורך דין מקצועי ומיומן, מאשר עורך דין שאולי לא יבקש מכם סכום גבוה, אולם שירותיו אינם מקצועיים מספיק.
  4.  קחו את הזמן – אל תמהרו לבחור עורך דין. קחו את הזמן. חשוב שתבדקו היטב מי עורך הדין שעומד מולכם, האם הוא אכן מקצועי ומיומן, האם הוא יכול להציע לכם את השירות הנדרש ומה הוא הרקע שלו וגם הניסיון בתחום. רק לאחר שעשיתם את כל הבדיקות הנדרשות ואתם בטוחים בבחירתכם פנו אל עורך הדין והתחילו את התהליך מולו.