יתרונות וחסרונות לשימוש בביובית

אם אתם מתגוררים בהוד השרון או בחולון והאינסטלטור שהגיע אל הבניין שלכם ובדק את מקור הסתימה החליט שאין מנוס מהזמנת ביובית, הגיע הזמן להבין מה המשמעות של צעד זה ומהו אותו רכב ביובית בחולון או בהוד השרון .

כיור עם ברז פתוח

כיור עם ברז פתוח

הזמנת ביובית בחולון או בהוד השרון תיעשה במצב בו יש בעיה רצינית עם הצנרת. בעיה אותה האינסטלטור אינו יכול לתקן. כאן חשוב לציין שבמקרה שחווים בעיה עם הצנרת הצעד הראשון תמיד צריך להיות קריאה לאינסטלטור. רק לאחר בדיקה יסודית שלו ובהתאם להמלצתו יש להזמין ביובית. נכון להיום הזמנת של ביובית משמע הזמנת שירות מחברה גדולה שמחזיקה בכלי רכב מיוחד זה. כיוון שהעלות של הזמנת ביובית גבוהה הרבה יותר מהמחיר אותו משלמים לאיש מקצוע, ההמלצה היא תמיד לברר האם הזמנת ביובית היא הדרך היחידה לפתור את הבעיה של הסתימה החיצונית. דבר נוסף אותו חשוב לדעת הוא שיש גדלים שונים של ביוביות ולכן חשוב לברר עם החברה שמספקת שירותי ביובית בהוד השרון ומקומות נוספים בארץ האם ביובית קטנה תפתור את הבעיה או שמא יש צורך בביובית גדולה והאם העלות מושפעת מגודל הביובית.

 

אז מהי הביובית?

ביובית היא רכב שעליו מערכת שעיקרה לעזור בשחרור סתימות או סילוק של שפכים בבורות ספיגה. הביובית מנקה את כל הלכלוך מהצנרת, פותחת סתימות בבורות ספיגה ופעמים רבות מזמינים אותה למטרת ניקוי של כל מיני מיכלי אגירה. בביובית תמיד יש שני חלקים. הראשון כולל שאיבת וואקום והשני כולל יחידת לחץ מים. החסרון הוא שבעת השימוש בביובית נעשה שימוש בכמות גדולה של מים, היתרון הוא שבאמצעות לחץ וזרמים גדולים של מים רכב זה יכול לשחרר את הצינורות הסתומים בשורשים מאסיביים של עצים ולכלוך אותו לא ניתן לנקות בשום דרך אחרת. חשוב לקחת בחשבון שכאשר מדובר על שחרור של סתימות במערכת הביוב הנוזלים בביוב סמיכים יותר ממים ופעמים רבות מכילים כל מיני מוצקים שאינם אמורים להיות בביוב, בנסיבות אלו הביובית הכרחית על מנת לפתור את הבעיה.

 

אם גם אתם מתגוררים בהוד השרון או חולון ניתן לפנות אל חברה שמספקת שירותי ביובית בהוד השרון ויכולה להתחייב לספק לכם מידע מדויק אודות הבעיה שאובחנה אצלכם ולעדכן אתכם האם יש אלטרנטיבת טיפול אחרת לפתיחתה של הסתימה וזאת מלבד השימוש בביובית. חברה שמספקת שירותי ביובית תמיד תשלח אליכם קבלן ביובית שיהיה אחראי על כל הקשור אל הפעלת מערכת מורכבת זו ופתרון בעיית האינסטלציה. בהצלחה!