טיפים ועצות לקראת השקעות נדלן

השקעות בענף הנדל"ן הפכו בשנים האחרונות לנפוצות יותר ויותר בקרב המשקיע הישראלי, וזאת בשל מגוון רחב של סיבות כלכליות הקשורות לאופן בו מתנהלת הכלכלה הישראלית במהלך השנים האחרונות. כיום, בכל שיחת סלון בה תהיו מעורבים יעלה נושא הדיור כאחד מהנושאים המרכזיים בשיחה, ובמקביל אליו גם אתם תחשפו לסיפורי הצלחה כאלו ואחרים של בני שיחתכם (או של קרוביהם) בכל הנוגע להשקעות אותן הם ביצעו בענף הנדל"ן הישראלי או הבינלאומי.                                                            High business skyscrapers

מצד אחד, סיפורי ההצלחה הרבים והכסף הגדול הנלווה לתחום השקעות זה, מושך אליו יותר ויותר ישראלים להשקיע את כספם בנכסי נדל"ן כאלו ואחרים, אך מצד שני הוא מחייב אתכם בנקיטת משנה זהירות והגדרת מטרות השקעות ברורה ותכליתית. בשורות הבאות נציג בפניכם מספר טיפים ועצות אשר נכתבו על ידי אחד מהמשקיעים המפורסמים ביותר בעולם: מר וורן באפט, ואשר שוכתבו על ידינו בהתאם למסלולי השקעות נדלן הניצבים בפני רבים וטובים מאיתנו.

השקעות בענף הנדל"ן בהתאם לתפיסת עולמו של וורן באפט

על פי תפיסת עולמו של גדול המשקיעים ברחבי העולם, השקעת נדל"ן מחייבת אתכם להכיר בראש ובראשונה את המגבלות הכלכליות שלכם. מודעות רחבה לאותן מגבלות תוביל אתכם לפנות אל מסלול ההשקעה אשר יבטיח לכם בסבירות הגבוהה ביותר את הצלחת העסקה. על פי תפיסת עולמו של באפט, בכל פעם שמציעים לכם לעשות כסף גדול ומהיר, סרבו להצעה במילה אחת: לא! ההיבט השני אותו ממליץ וורן באפט לבחון בטרם השקעות בענף הנדל"ן הוא הערכת ההכנסות העתידיות של הנכס בו אתם עומדים להשקיע. על פי באפט: הערכת הכנסות עתידיות היא חלק בלתי נפרד מהבנת הפעולות אותן אתה עתיד לבצע בנכס.

בתפיסת עולמו של וורן באפט, גדול המשקיעים בעולם, כל התמקדות בעליית מחיר הנכס לאורך זמן היא בזבוז של זמן. התמקדות ברווח הישיר הנוצר כרכישת הנכס היא ההתמקדות הנכונה ולא הערך של מחיר הנכס בכללותו. כפועל יוצא מכך, השקעות נדל"ן מניב הכוללות בין היתר: רכישת דירות למטרות השכרה, רכישת חנויות ועסקים למטרות השכרה, הן השקעות הנדלן האפקטיביות ביותר עבור המשקיע המתחיל וגם למנוסה יותר. השקעות מסוג זה יאפשרו לכם מצד אחד להעריך את סך ההכנסות העתידיות בנוגע לנכס ויאפשרו לכם להתמקד ברווח הישיר אותו תייצרו באמצעו רכישת הנכס. נדל"ן מניבהמהווה הגדרה כוללת לכל סוגי הנכסים המיועדים לצרכי יצירת רווחים מתמשכים מהנכס, מאפשר גם לכם להיחשף לכל היתרונות הנלווים לענף ההשקעות בנדלן.