הדפסת מגנטים לחתונה – מזכרת נפלאה בכל חתונה

במציאות החתונות של ישראל בעשור האחרון, בדיוק כפי שלא תצליחו לדמיין כלה בלי שמלה לבנה או בופה בלי פיש אנד צ'יפס, כך לא ניתן לחשוב על חתונה בלי מגנטים למזכרת. מה שהחל כקוריוז (או אטרקציה) ייחודי ונדיר, הפך במהרה לנחלת הכלל וכיום כמעט בכל חתונה ניתן למצוא צלמי מגנטים, תאי צילום ייחודיים ושלל אטרקציות עם שורה תחתונה אחת – מזכרת ממגנטת לאורחים

מעטפה עם פרח

מעטפה עם פרח

שירות הדפסת מגנטים – לבחור כמו שצריך

הדפסת מגנטים היא אחת המזכרות החשובות לכם ולאורחים שלכם מערב החתונה וחשוב להתייחס אל העניין בהתאם. בדיוק כמו שהשקעתם זמן, מחשבה וכן – גם כסף – בשאר הבחירות בערב החשוב של חייכם, כך מוטב שתעשו לגבי הדפסת מגנטים. למה? ובכן, לא נעים לומר, אבל כדי לפתוח "עסק" של מזכרות ומגנטים, לא צריך יותר מדי. מצלמה ב-500 דולר, קצת פרסום בגוגל והנה, אתם אנשי עסקים. הקלות מהווה קרקע פורייה לחבר'ה לא מקצועיים ולא רציניים שמנסים לפלח דרכם בין התותחים בתחום. אז בדקו את הרקע והניסיון של המועמד הפוטנציאלי, בקשו לצפות בו בזמן עבודה, התרשמו מהאישיות והסבלנות שלו ובעיקר מהרצון שלו "לתת עבודה" ולא להתחבא בצד ולאכול סטייק. דעו כי ישנם פערי איכות בולטים בין המצלמות והמדפסות השונות, כשגם בנושא המחירים הפערים קיימים ובגדול. החל ממאות שקלים בודדים לצלמים חדשים וחסרי ניסיון ועד 2,000 ₪ ויותר לתאי צילום מדליקים שישאבו מהאורחים שלכם מבטי התפעלות.

הזמנות לחתונה – רושם ראשוני מערב בלתי נשכח

בשנים האחרונות, נדמה שכל הנושא של הזמנות לחתונה הפך לזניח עבור זוגות מתחתנים רבים. בעידן שבו חלק מההזמנות "נשלחות" באמצעות הודעות וואצ אפ וחלקם בשיחה טלפונית, נדמה שמקומן של ההזמנות הקלאסיות הולך ונעלם. אז זהו, שהיחס הנכון כלפי הזמנות לחתונה חייב להיות – רושם ראשוני של האורחים ומזכרת חביבה מהערב החשוב של חייכם.

כמעט כל בית דפוס ושלל אתרי אינטרנט מציעים שירות הדפסת הזמנות חתונה. בחרו בית דפוס מוכר שמשתמש במדפסות ונייר איכותיים. הקדישו זמן לבחירה בסגנון הכתיבה הרצוי, באיורים ובתוספות השונות, במלל שיהיה כתוב (אל תגזימו. שמרו על תמציתיות) ובאופן כללי – צרו מסר חיובי ואחיד של אהבה ושמחה. זכרו – המפגש של האורחים שלכם עם ההזמנות הינו המפגש הראשוני עם האירוע הצפוי לכם. התייחסו לעניין בכבוד הראוי לו. שיהיה במזל!