הדפסת הזמנות לחתונה – פשוט ומהיר

כל אחד שמקבל מעטפה ובה הזמנה לחתונה פותח אותה בזהירות, מוציא את ההזמנה ומתרשם מההשקעה של החתן והכלה בכל הקשור אל עיצוב ההזמנה. המראה של ההזמנה ישפיע במידה רבה על ההתרשמות של האנשים המקבלים אותה.

 

יש זוגות שמחליטים על הזמנה פשוטה בה מצוינים פרטי ההתקשרות ופרטי האירוע, אחרים מחליטים על הזמנה מסוגננת בעיצוב יוקרתי ויש גם כאלו שמחליטים על עיצוב הזמנה בהתאמה אישית. העיצוב של ההזמנה יצביע במידה רבה אם מדובר על חתונה יוקרתית לה צריך להביא מתנה מכובדת או האם מדובר על חתונה סטנדרטית נחמדה בה מאתיים ₪ יכסו את מחיר המנה. מסיבה זו, טרם ההחלטה על הדפסת הזמנות לחתונה, יש להחליט מהו הרושם אותו רוצים להעביר. אתר אינטרנט של בית דפוס המציעה הזמנת הדפסת הזמנות לחתונה בעיצובים שונים באופן מקוון יכול לספק לכל זוג רעיונות שונים לגבי עיצוב ההזמנות לאירוע המיוחד שלהם וקבלת הכרעה מתאימה.

 

מה ניתן למצוא באתר?

בית דפוס אינטרנטי המציע לכל גולש את האפשרות להדפיס הזמנות לחתונה ולאירועים נוספים, מאפשר ממשק אינטרנטי ידידותי למשתמש באמצעותו ניתן לעצב ולהזמין הדפסה במהירות ובקלות. אחד היתרונות של בית הדפוס האינטרנטי הוא בכך שכל זוג יכול להתרשם מתבניות עצוב שונות, לבחור את התבנית בה הוא מעוניין (בדרך כלל ללא תשלום נוסף), להעלות עיצוב קיים או להסתייע בשירות אישי של מעצב גרפי (מטעם בית הדפוס) שיעצב את ההזמנה המתבקשת. הדפסת הזמנות לחתונה בעיצוב אישי נעשה אונליין ומבטיח דפוס איכותי ומשלוח של ההזמנות עד הבית. יתרונות נוספים של הזמנת הזמנות באמצעות אתר האינטרנט של בית הדפוס הם מחירים אטרקטיביים (בדרך כלל קיימים מבצעים אטרקטיביים ביותר על כמויות והאתר מציע מחירים נמוכים יותר בהשוואה אל הזמנה ישירה אל מול בתי דפוס), היצע גדול של תבניות עיצוב, הדפסה באיכות גבוהה, אפשרות של תמיכה טלפונית מנציגי בית הדפוס ואפשרות לשליחות מהירה לאותה כתובת בה מעוניינים.

 

כעת, כל שנותר לעשות הוא להיכנס אל אתר האינטרנט של בית הדפוס המקוון, לבחור את גודל ההזמנה לחתונה בה מעוניינים, להחליט האם מעוניינים בעיצוב אופקי או אנכי, לבחור את אותו סגנון העיצוב, את תבנית העיצוב, לרשום את כל פרטי האירוע וההתקשרות (שמות הנישאים, התאריך העברי והלועזי של האירוע, שעות קבלת הפנים והחופה, שמות ההורים, פרטי התקשרות ואישור השתתפות באירוע, לראות דוגמא של ההזמנה אותה עיצבתם, לאשר שזוהי אמנם ההזמנה בה אתם מעוניינים לחתונה, לאשר את העיצוב, להזין את הכמות בה אתם מעוניינים, לבחור את סוג הנייר של ההזמנה ותוספות שונות, לשלם ולהמתין 2-3 ימי עסקים עד שההזמנה תגיע אליכם.