דגלים לרכב – אמצעי הפרסום המוצלח

הדגלים לרכב הם תופעה מוכרת בישראל, אשר מתפשטת לרוב לקראת השבוע של יום העצמאות ונמשכת זמן מה לאחריו. באותה תקופה אנחנו רואים דגל הלאום מתנוסס על מכוניות רבות – למעשה, על מרבית המכוניות שנוסעות בכבישי הארץ. בכל צומת נפגוש מוכרי דגלים שעוברים מרכב לרכב ומשווקים את הדגלונים במחיר שווה לכל נפש, ואנחנו פוגשים במגוון גדול של חומרים ושיטות עיצוב – החל בשרוולים למראות וכלה בדגלים על כני פלסטיק שנתפסים באופנים שונים על החלון. כך או אחרת, הדגלים הללו הפכו לחלק בלתי נפרד משמחת החג בישראל. מדובר בדרך ספונטנית ואותנטית שבה הנהגים בארץ מציינים את השקפתם הפטריוטית.

מכיוון שהדגלים הללו נתפסים במידה רבה כל כך כתופעה שקשורה לדגל הכחול לבן וליום העצמאות, בעלי עסקים רבים אינם יודעים כלל שניתן לבצע פרסום בעזרת דגלים לרכב – שיטת פרסום מעניינת שמומלץ מאד להכיר אותה ולשקול אותה בכובד ראש. כמו מתנות ממותגות אחרות – מדובר בדרך יעילה לשילוב מתנה נאה עם פרסום, ודרך טובה לגייס נאמנות למותג בקרב הלקוחות של החברה, ספקיה וכמובן – בקרב עובדי החברה ובני משפחתם. כאשר אדם יוצא מבית העסק שלכם עם מתנה שהוא ישמח לעשות בה שימוש אתם משמחים אותו תוך כדי שאתם מקדמים את המסר השיווקי שלכם.

הפצה של מסר שיווקי באמצעות מתנות ממותגות

באופן כללי, כאשר אתם מעניקים לאנשים מתנות שנושאות את הלוגו או המסר הפרסומי שלכם אתם מבטיחים שהמידע שאתם רוצים למסור יעבור הלאה. מקבל המתנה עשוי להניח אותה במקום בולט בביתו או במשרד שלו, והמתנה תזכיר לו בית העסק וגם תפרסם אותו בקרב כל מי שמבקרים אצלו. אם כך, מעבר לחשיבות מול המקבל הישיר של המתנה, אתם בעצם משתמשים בלקוחות החברה, בספקיה ובעובדים שלה כגורם שמעביר את המסר שלכם הלאה לאנשים נוספים.

פרסום בעזרת דגלים לרכב הוא דוגמא נפלאה במיוחד ליתרונות הללו. דמיינו רכב אחד בלבד אשר נוסע בכבישי העיר שאתם פועלים בה – הרי בכל יום ויום רואים את כלי הרכב הזה בין עשרות למאות אנשים. אפילו כאשר הרכב חונה הוא ממשיך להעביר את המסר השיווקי שלכם בצורה בולטת לעין ומעניינת במיוחד. כאשר יש לחברה שלכם צי של רכבים אתם בעצם מעלים בחזקה את מספר החשיפות של הדגלים הללו, וכמובן שבהנחה שתוכלו להפיץ את הדגלים לגורמים נוספים אתם יכולים ליצור פעילות פרסומית משמעותית ביותר. נסו את שיטת הפרסום הזה – שיטה יעילה, מיוחדת שעלותה משתלמת במיוחד.