ביי, ביי משקפיים

לפני כמה שבועות התארחתי אצל חברה. ישבנו, שתינו ונשנשנו. דברנו על הא ודא ושוב על הא ודא אחר. וכל הזמן מטרידה אותי מחשבה: "חברתי נראיית אחרת!" אנחנו מחליפות דעה על נושאים ברומו של עולם: מה נלבש לחתונה של ידידה? מתכון חדש וגם על הפוליטיקה. וכל הזמן אני חושבת: "מה השוני? בטח רזתה! שנים אנחנו מדברות דיאטה! לא, לא נראה לי – יותר מדי חתונות לאחרונה, ובתי קפה ונשנושים…"

ואז נפל האסימון! – "איפה המשקפיים שלך?" הזדעקתי.

"שעתיים לקח לך לקלוט" – ענתה חברתי בצהלה. "אני מחכה שתגידי משהו וכלום!"

"עברתי לעדשות מגע", המשיכה והקול שלה צוהל ושמח. "תשמעי קטע, זיפזפתי באינטרנט והגעתי לאתר מעניין. אופטיקליין – רשת אופטיקה עם אפשרות של קנייה דרך האתר ויש להם גם כמה חנויות."

"בקיצור, זהו אתר מהמתקדמים מסוגו בארץ. המון מידע ופירוט. יש מגוון גדול של מוצרים, הסברים ברורים. קבלתי המון אינפורמציה בדרך קלה ונוחה.  ואת מכירה אותי, ברגע שהבנתי שאפשר לקנות דרך האתר הזה, התעמקתי והשוויתי מחירים והתברר לי שגם המחירים ממש סבירים ומתאימים לי".

חזרתי הביתה וכל הדרך הרהרתי בשינוי שחל בפניה של חברתי. היא נראית צעירה בכמה שנים טובות, האיפור שלה ברור ומוסיף לה חן ויופי, והכי חשוב – נראה שנוח לה. תמיד חששה מאי-הנוחות בהרכבת עדשות מגע. יגרד, יזוז מהמקום, יפול פתאום – והנה היא מאושרת.

שנים גם אני מתלבטת לגבי רכישת עדשות מגע. ותמיד הנושא הפחיד אותי. עכשיו קבלתי דחיפה מהחברה שלי. אם טוב לה – גם אני אנסה.

נכנסתי לאתר ונדהמתי מגודש האפשרויות. ראשית, המוצרים הם מוצרים מקוריים בלבד ועל כל אחד מהם יש אחריות מלאה! זה חשוב! הרי יש חיקויים לכל דבר ולהכניס לעין משהו באיכות גרועה ומחומר ירוד – זה סיכון אמיתי. זוהי רשת אופטיקה מהימנה, יסודית, ואפילו באינטרנט קל לי להתמצא בה.

התקשרתי? בטח התקשרתי! זכיתי לשירות איכותי. ראשית, נכנסתי גם לאחת החנויות. בדקו מה אני צריכה. היחס היה אישי ומקצועי. ענו על כל השאלות המכשילות שלי: 'למה כדאי? במה זה יותר טוב ממשקפיים?' ואפילו ענו על השאלה המכשילה ביותר:  'מתאים לי?' – טוב, בטח שענו בחיוב!

יש המון סוגים של עדשות מגע. אני נהניית ממה שהמליצו לי. נוח לי, מקבלת מחמאות, ואפילו לבעלי לקח זמן לקלוט מה השוני שנחת עלי – שוני לטובה.

מזל שחברתי לא שומרת מידע על דברים טובים רק לעצמה.