אימון אישי – שואפים למצוינות

אם אתם חשים שאתם נמצאים בצומת דרכים בחייכם או שאתם חייבים שמישהו אובייקטיבי ידריך אתכם מהי הדרך הנכונה ביותר להגיע אל המטרה אותה קבעתם לעצמכם בחיים, קרוב לוודאי שהתהליך המתאים ביותר בשבילכם יהיה אימון אישי.

Paper plane

אימון- על מה מדובר?

אם שמעתם פעמים רבות את המושג 'אימון אישי' והבנתם שמדובר על תהליך שמקדם אנשים למטרה שלהם, אז קרוב לוודאי שהבנתם שמונים אחוזים מהמשמעות של תהליך האימון. האימון הוא מקצוע לכל דבר ונלמד במסגרת בתי ספר לאימון ומסלולי לימוד מקצועיים במסגרות של לימודי תעודה ולימודי חוץ בכל מיני מכללות. יש מאמנים בעלי ניסיון בתחום מסוים שהחליטו ללמוד את תחום האימון על מנת לעזור לאנשים להגיע אל התוצאות הטובות ביותר באותו תחום ויש מאמנים ללא ניסיון שלומדים לעזור לאנשים במסגרת האימון להשיג את המטרה שלהם. אם אתם יודעים מהו אימון בתחום הספורט, אתם גם יודעים מהו תהליך האימון בתחומים אחרים בהם אדם מעוניין להשיג תוצאות.

 

תהליך מעשי – הפרקטיות במיטבה. אם אתם חשים שאתם מתקשים להגיע אל אותו תפקיד בכיר בו אתם מעוניינים במקום העבודה שלכם, אם אתם סבורים שהתקשורת שלכם עם אנשים לא מספיק טובה, אם אינכם מצליחים למצוא את בן או בת הזוג לחיים, אם אתם מעוניינים לכבוש איזה "פסגה" בחייכם ולהגיע להישגים מסוימים, אימון אישי יעזור לכם להגיע לשם. כל שאתם צריכים הוא לבחור את המאמן שמומחה בתחום בו אתם מעוניינים בעזרה ויש לו את אותו ניסיון בו אתם מעוניינים. המאמן ייפגש אתכם וישמע מהי המטרה או המטרות שלכם והיכן אתם חווים קושי. בהתאם לכל אלו הוא יבנה עבורכם תכנית אימון ייעודית למטרה שלכם ויינתנו לכם כל מיני משימות על מנת לכבוש את אותה מטרה בה אתם מעוניינים. לאחר כל פגישה תקבלו שיעורי בית אותם תצטרכו לבצע. כאשר תחזרו לפגישה שלאחר מכן, תבחנו את הדברים, היכן היו לכם קשיים, האם התקדמתם עוד צעד לכיוון המטרה שלכם, מהם המחסומים שלכם וכיצד אתם יכולים לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות שליליים ולהחליף אותם בדפוסי התנהגות שיעזרו לכם לכבוש כל מטרה בה תהיו מעוניינים.

 

לסיכום, האימון הוא תהליך קצר וממוקד שמטרתו היא לעזור לכם להגיע להישגים טובים יותר בחיים. הישגים בהם אתם מעוניינים וכאלו שישפרו את איכות חייכם. כעת, כל שנותר הוא לבחור במומחה בתחום בעל ניסיון ומוניטין מוצלח שיעזור לכם להוציא החוצה את הצדדים המוצלחים ביותר שלכם.